Ludku, vzdyt na tom nic neni, na tycce si to pridrzis klicem (tusim 7mm, ale nevim to jiste) a povolis matici. Spise na spodni strane si dej pozor, tam se radi ukrucuji ty osmicky na rameni. W.
No to jsem právě včera zkoušel, celý se mi to protáčí, a proti sobě klíčema tam nemám místo a když už si je udělám, tak ta 7 se na to tváří roztahovačně.
A na spodky si dám bacha a asi si koupím i preventivní opatření. L.
Velmi dobre su na to take klieste co nastavis na rucke vzdialenost celusti, zamacknes a same drzi - neviem ako sa im hovori normalne, my mame na vercajg taky slang co mu nikto nerozumie
Pokud je Luďku nemáš můžu zapůjčit mám dvoje a jsou na takovýhle věci fakt dobrý ev. doporučuji tak dva tři dny před výměnou na šrouby nalít Coca colu nebo WD 40 někdo preferuje brzdovku ale ta je potvora doost agresivní vůči nátěrům
já když jsem sundaval tlumiče tak my taky nešly tak jsem použil takovej šikovnej nástroj na trhání matek vlastně je to přeštípne na príč tim jsem matku naštíp ta se uvolnila pak už jsem jen rukou matku vytočil a pak dal novou
Ludo pred srazem sem tez menil, staci striknout nejakym sajrajtem(WD40, ja mam neco podobnyho) no a pak pouzij 17ku zahnuty ocko co je v origo naradi na Ladu.Slo to blbe ale dulezitej je vysledek
Tak jsem ty přední tlumiče udělal včera odpoledne a trvalo mi to asi hodinku.
6-ku klíč jsem nepoužil (abych ji neroztáhnul). Místo toho jsem si vzal 5mm pásovinu a udělal jsem do ní zářez o správné šířce a potom již povolení matice nebyl problém. L.
spodní matice (M 8 ) šly úplně v pohodě.
Trošičku problém byl s uvolněním šroubu (M 10), co drží spodní oko. Na jedné straně mi stačily proti sobě dva trháky, na druhé straně jsem musel navíc použít trubku na prodloužení páky.
Prostě pohodové nedělní odpoledne. L.