Podtočené blatníky

Moderátor: Moderátoři

Podtočené blatníky

Příspěvekod Jimmi » úte čer 13, 2006 09:10

Jak jsem si tak všiml, valná většina žigulíků té starší řady co už mají měněnou plechařinu má špatně spasované blatníky, podtočené čili na koncích mírně zalomené dolů. Markantní je to třeba u těch s chromovými lištami (můj případ), které pak nelícují tak jak mají. Máte někdo nějakou zkušenost s tím, proč to vzniká a jestli to jde případně dodatečně odstranit.....?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Blatniky

Příspěvekod Pato » úte čer 13, 2006 09:23

Na vsetkych 4 zigulikoch co sme menili blatniky to bolo rovnake, najhorsie to dopadlo na prvej brachovej lentilke (2101 lentilkovej fialovej farby) kde to robil profesional v servise a dopasovaval to kladivom. Odvtedy uz len vlastne rucicky. Naposledy sme dokonca museli rozobrat predne celo kupene ako zvarany komplet a znovu ho zosadit a pozvarat (rozdiel oproti pravej a lavej strane cca 1,5 cm (to uz blatnikom nedotiahnes).
Na stocenych blatnikoch sa vela vyrieszit neda. Najlepsie je "ubrat" rohy na kapote - je s tym ale dost piplacka a ked menis len blatniky tak sa to neoplati.
Problem je ze ND robi hocikto na hocijakych lisoch a uz neplati ze original ruske su dobre a polske a madarske su smejdy. Uz su smejdy vsetky.
BTW minule som pozeral na Discovery program Car was born kde davali dokopy Ford Capri a ta kara mala presne rovnake problemy s hrdzou ako zigulaky (najhorsie boli predne rohy) a tiez nesli dopasovat predne blatniky - krutili sa dovnutra a dole
Uživatelský avatar
Pato
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Majo » úte čer 13, 2006 21:31

hahaaa, musim Vam cosi odfotit. Valna vacsina z Vas vie, ze mam doma fungl novu karoseriu 2106, no a tento problem je na nej od vyroby! A je naprosto vylucena vec, ze by niekto blatnik vymienal. Spoj, kde sa blatnik spaja s plechom pod celnym oknom je nepresne zlicovany a robi to cca 5mm vyskovy rozdiel! Je to takto len na jednej strane a uplne to bije do oci. Flakali to ti rusi, clovek aby si vsetko robil sam :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod ladalover » úte čer 13, 2006 21:45

přesně to mám na 21061 taky. snažil sem se poohýbyt nárazník, aby to nebylo tak vidět u parkovaček, ale nic platný. Auto vypadá, jako by bylo divně nakřivo, ale není.

PS: možná je to ruský záměr, protože vrtulníky z ruska typů M 16, M 17 a pod měli tak divně zkroucený trup, že sem myslel, že jsou připraveny na opravu po nehodě, ale je to kvůli dosažení vyšší rychlosti, kterou by jinak nezvládli. Amíci to nemaj a lítaj pomalejc. :wink: :lol:
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Uživatelský avatar
ladalover
 
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha


Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků