PÓMÓCCC Brzdové bubny

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » čtv čer 08, 2006 19:56

ehm, ked navrhnem pouzitie stahovaku, tak budem jak tuto zlty kamarat? :axe:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Tomik » sob čer 10, 2006 21:35

Majo píše:ehm, ked navrhnem pouzitie stahovaku, tak budem jak tuto zlty kamarat? :axe:

to by možna bylo moc jednoduche :lol:
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Little Red Riding Hood » sob čer 10, 2006 22:26

poměrně složitá varianta by byla vyrobit si přípravek s dlouhým ramenem.. zvednout auto, zatáhnout ruční brzdu a pokusit se s tim otočit ručně..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Dancul » pon čer 12, 2006 10:37

no ja neviem páni... este som nemusel nikdy násilím sťahovať bubny, no na samarke je presne ten istý princíp uchytenia a sťahovania bubnov, ako sa "zadokolkách".
Brzdový bubon má 8 otvorov. 4 sú na skrutky kolies, 2 na vodiace skrutky. Posledné 2 sa dajú krásne použiť na sťahovanie bubna. Stačí vybrať vodiace skrutky a naškóbovať ich do týchto otvorov. Ich zaťahovaním sa bubon sám vytiahne.
Takže žiadne kladivo, šťahováky a podobné nezmysly. Sťačí prehodiť vodiace skrutky do vedľajších otvorov.
Peugeot 207 SW 1,6 120k
SAMARA 21093-20
Dancul
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte čer 01, 2004 07:57
Bydliště: Kysucké Nové Mesto

Příspěvekod Roman » pon čer 12, 2006 11:40

A ak je to vekom dobre "zrastene" tak zavity strhnes a bubon sa ani nepohne :(
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Majo » pon čer 12, 2006 19:23

presne tak, hento ked funguje tak sa to zvacsa da otrhnut aj rukami. ten malinky zavit v hliniku(kolko to je - 8ka?) toho moc neuvladze :|
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Tomik » pon čer 12, 2006 21:17

musíte tam zašroubovat ty šrouby,až to pujde vice ytuha,tak se to musí pobouchat ze všech stran,a pak zase dorvat ty šrouby,a poklepat,a tak furt dokola,a mezitim ten střed prostríkavat wédečkem
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pon čer 12, 2006 21:38

Majo píše:(kolko to je - 8ka?) |
možná aj 6tka..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Tomik » pon čer 12, 2006 21:57

většinou to bejva 8mm zavit
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Ondra 07 » úte čer 13, 2006 14:26

No ja to vidim na flexu... :twisted:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Dusan » úte čer 13, 2006 14:45

no ja vzdy na to kladivo a novy bubon :D ....ruske auto ruske nastroje sekac a kladivo :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Majo » úte čer 13, 2006 21:14

a ja home made stahovak a naspat uz len kotuce :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Patrac » stř čer 14, 2006 09:15

Dobře okartáčovat polít třeba cocacolou má lepší vzlínání než WD 40. a pak praktikovat s citem utáhnout stahovací šrouby a rovnomněrně pokepat gumovou palicí po obvodě. lépe ještě kladivam přez dubový špalík zkusit dotáhnout štefty a opět poklepat. pokud se 3x štefty podaři utánout, tak je povolit a poklepat buben v protisměru tzn jakoby ho nasasdit. Opět použít Colu a celý postup zopakovat. NESUNDÁVAT NAJEDNOU. Rez se hromadí a buben se kouše.Na podruhé potřetí už to půjde dolů. Pro montáž doporučuji velice dobře očistit náboj i vnitřní otvor bubnu namazat vazelinou. Decentně a mezi buden a elektron eventuelně položit novinový papír potřený vazelinou. Zaručeně se pak disk nepřilepí k bubnu toto bohužel nejde aplikovat na vztah Buben - osa. Tam doporučuji min jednou za půl roku (nejlépep při změněn pneu letní / zimní) provést údržbu tz očisiti namazat. Vuděl jsem jak sundávali takhle dolů buben na Renaultu. zkoušeli ho i nahřívat. ale nepomohlo to nakonec museli buben rozřezat a odsekat. A to těsně po té co takhle rozřezali elektronový disk.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Jimmi » stř čer 14, 2006 10:29

Lidi, s ruční brzdou moc neexperimentujte! To pak stáhnete buben i s paknama a celejma střevama. Mě se to tak už podařilo (omylem) na jiným autě. Opravdu nezbývá než poťukávat a pomalu šroubovat ty dva šrouby pro stahování......
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvekod Majo » stř čer 14, 2006 21:32

Jimmi píše:Lidi, s ruční brzdou moc neexperimentujte! To pak stáhnete buben i s paknama a celejma střevama. Mě se to tak už podařilo (omylem) na jiným autě. Opravdu nezbývá než poťukávat a pomalu šroubovat ty dva šrouby pro stahování......


To muselo byt fakt nejake ine auto lebo system ulozenia brzd u Lady(zadokolky) to nedovoli :roll:
Robil som to x-krat a vzdy to slo paradne no problemo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků