Topení Lada 2105

Moderátor: Moderátoři

Topení Lada 2105

Příspěvekod george29 » sob kvě 20, 2006 22:26

Ahoj,jsem čerstvý majitel Lady 2105,takže o tomto vozidle nic nevím.Chtěl bych se zeptat,jak vypnout topení,když páčka označená červeně,ať ji nastavím do kterékoliv polohy asi nefunguje,protože vůz stále topí.Nemusí se topení vozu v letním období vypínat nějakým ventilem?Prosím o radu vás zkušené.Díky Jirka.
george29
 

Příspěvekod Brandy » ned kvě 21, 2006 09:24

Topeni se vypina kohoutem (ovlada se prave tou packou oznacenou cervene), ktery zastavi privod horke vody do radiatoru. Neprestane to topit okamzite. Radiator musi nejdriv vychladnout. Pokud to topi i po nejake dobe, bude nekde chyba. Jestli jde packa hodne lehce, muze byt vypadle tahlo, ktere ovlada kohout. Pokud je tahlo v poradku, bude chyba ve vlastnim kohoutu. Ten je pak potreba vymenit.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Šubi » ned kvě 21, 2006 11:01

Zdravim, tohle jsem řešil i u své 21053. Může to být i zarezlý ventil. No, já se v tom nevrtal. S páčkou šlo hejbat těžce, ale párkrát jsem s ní zahejbal a bylo to O.K.
Šubi
 
Příspěvky: 38
Registrován: pon srp 22, 2005 16:28
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou

Příspěvekod tek » ned kvě 21, 2006 17:45

Může být rozbitý ten bowden od páčky ke kohoutu. Kohout topení je umístěn asi uprostřed auta na přepážce mezi kabinou a motorem, když se člověk podívá od spolujezdce směrem pod palubku přes tu odkládací polici (rozuměj, lehnu si na sedadlo řidiče, hlavu dám na sedadlo spolujezdce a budu koukat směrem vzhůru pod palubku), tak by měl být vidět a dá se s ním i rukou pohnout.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
tek
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha

Poděkování

Příspěvekod george29 » ned kvě 21, 2006 21:12

děkuji všem za radu-vyzkouším.
george29
 

Příspěvekod j.cernak » ned kvě 28, 2006 10:52

Mne to na 05 tiez kuri stale.Dnes som na to pozeral.Ten ventil bol uplne stuhnuty.Ked som ho trochu rozhybal zacal sa z neho sypat modry prasok(usadena chladiaca kvapalina) a po rozhybani z neho kvapka chladiaca kvapalina :oops: . Co teraz?Mozno by pomohlo keby som do chladica nasypal ten prasok na upchanie malych trhlin.Ale to by ten ventil opat stuhol!? :?:
Uživatelský avatar
j.cernak
 
Příspěvky: 26
Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvekod Brandy » ned kvě 28, 2006 10:57

j.cernak píše:Co teraz?

Pokud tece, tak asi jedine vymenit. Je to neprijemna prace, ale da se to.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod j.cernak » ned kvě 28, 2006 11:13

jedine vymenit

:(
A je potrebne vypusti celu sustavu alebo len aby klesla hladina pod ventil?
Uživatelský avatar
j.cernak
 
Příspěvky: 26
Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvekod Brandy » ned kvě 28, 2006 13:32

j.cernak píše:A je potrebne vypusti celu sustavu alebo len aby klesla hladina pod ventil?

Ja jsem to sice vypoustel vsechno, ale myslim, ze staci, aby hladina klesla pod ventil. Predpokladam, ze to bude hodne podobny jako u kulaty rady. Odpojis hadice od topeni a jakmile prestane vytejkat voda, muzes se pustit do demontaze.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Tomik » ned kvě 28, 2006 20:13

stací pod ten kohout
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod j.cernak » ned kvě 28, 2006 22:11

Neverili by ste.Pol dna to kvapkalo a prestalo.Ze by tak skoro vznikol kamen?V kazdom pripade mi to bodlo.Nemam na podobne opravy teraz cas,tak sa do toho pustim :D neskor.
Uživatelský avatar
j.cernak
 
Příspěvky: 26
Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvekod Miso » ned kvě 28, 2006 23:29

Skor vytiekla voda :)
Miso
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv črc 14, 2005 16:27

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon kvě 29, 2006 13:25

Jo, nech si to na prosinec, to se ti to bude dělat líp. :laughing6:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Tomik » pon kvě 29, 2006 20:40

Koko Loko píše:Jo, nech si to na prosinec, to se ti to bude dělat líp. :laughing6:

:hello1: :hello1: :hello1: :hello1:
doovi
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Wolf » úte kvě 30, 2006 05:21

j.cernak píše:Neverili by ste.Pol dna to kvapkalo a prestalo.Ze by tak skoro vznikol kamen?V kazdom pripade mi to bodlo.Nemam na podobne opravy teraz cas,tak sa do toho pustim :D neskor.

Zacne to zase kapat, az pustis topeni :wink: , vodni kamen ani zadne utesnovaci pripravky ventil nezatesni, je tam gumova membrana. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků