Výfuk 2101-011 vs. 2103-06

Moderátor: Moderátoři

Výfuk 2101-011 vs. 2103-06

Příspěvekod Honza 21061 » sob dub 15, 2006 10:19

Pro debatu o tlumičích výfuku otevírám nové téma, původně se tohle téma probíralo v kulaté řadě- 21061.
Šlo mi o to, jestli použitím výfuku se dvěma tlumiči z 1200/1300 neztrácím něco na výkonu, popř. spotřebě a kdybych po výměně instaloval původní výfuk se třemi tlumiči, jestli by se něco zlepšilo, nebo naopak zhoršilo. Něco jsme už vyřešili tam a podle všeho by to nemělo příliš vadit. Je taky možné, že takovouto "úpravu" zdaleka nemám jenom já. Máte někdo vlastní zkušenosti, připomínky apod.?
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Re: Výfuk 2101-011 vs. 2103-06

Příspěvekod Tomáš » sob dub 15, 2006 13:31

Honza 21061 píše:Pro debatu o tlumičích výfuku otevírám nové téma, původně se tohle téma probíralo v kulaté řadě- 21061.
Šlo mi o to, jestli použitím výfuku se dvěma tlumiči z 1200/1300 neztrácím něco na výkonu, popř. spotřebě a kdybych po výměně instaloval původní výfuk se třemi tlumiči, jestli by se něco zlepšilo, nebo naopak zhoršilo. Něco jsme už vyřešili tam a podle všeho by to nemělo příliš vadit. Je taky možné, že takovouto "úpravu" zdaleka nemám jenom já. Máte někdo vlastní zkušenosti, připomínky apod.?


já sem jednou dal střední díl jen s jedním tlumičem a nic zvláštního se nědělo..akorád to občas buchlo v trubce...teď mám výfuk s dvěma tlumiči a je to to samý...jenom mi teď připadá že zvuk je trochu hutnější ...prostě je líp slyšet obsah 1500ccm..ale možná to je jen moje doměnka
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Richard Novotný » sob dub 15, 2006 13:56

Tlumiče na středním dílu jsou jen průchozí "děrované" trubky.Zřejmě absorpční tlumič bez výplně.Přepážky jsou až v posledním dílu.Je to vidět v malůvce někde na Technice.Sám jsem si to na středním dílu ověřil minulý týden,když jsem ho měnil.Říznul jsem ho,abych viděl jestli prorezl zevnitř(mám LPG), nebo zvenku.Shodli jsme se že to je zvenku,v prolisech na placatým tlumiči.Asi tam byl zeslabený plech(výfuk vydržel rok a dva měsíce).
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
Richard Novotný
 
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov

Příspěvekod radek mb » sob dub 15, 2006 16:44

Mam 1500 motor a střední díl mam taky jen s jedním tlumičem.Můj subjektivní názor je ten,že se nic nezměnilo.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Nulašestka » sob dub 15, 2006 19:49

Tak těch středních dílů se vyrábí hafo a mohou dělat poněkud jiný zvuk-myslím tím ty co mají dva tlumiče-protože některé mají vyústění z toho tlumiče do té trubky v podobě kulatých děr,jiné tam mají obdélníkové díry...jezdil jsem se vším možným a můj závěr je že nechci nic jiného než střední díl s dvěma tlumiči.(minule jsem se málem zbláznil než jsem sehnal co jsem hledal... :| ) Jinak ten dvoutlumičový má jiný zvuk(aspoň u mě)-prostě dělá to o něco vyšší a řekl bych jako "měkčí"zvuk,těžko to popsat,prostě hlavně na trojku jo to taková ta klasika co doprovází to kňourání trojky,jinak ten jednotlumičový mi přišel že dělá spíš takové bručení...no spíš je to prostě asi moje úchylka-májí tam být tlumiče dva tak je tam prostě chci,no :happy7: ...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Honza 21061 » sob dub 15, 2006 21:15

Nulašestka:
Tak přesně s tou poslední větou se plně ztotožňuji- mají tam být dva tlumiče, tak na výměnu pořídím ten výrobcem namontovaný výfuk! Ten můj na trojku kňourá (teda spíše hučí jako turbína) i bez přídavného tlumiče. ;) Možná až tam dám novou část s tlumičem, tak to bude ještě lepší a vydrží to i ve vyšších otáčkách, bručení se ozývá, to je fakt. Na žigulovi se mi snad nejvíc líbí to, že každý rychl. stupeň doprovází odlišný zvuk motoru, alespoň nejsem líný řadit. ;)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pool » sob dub 15, 2006 22:05

Honza 21061 píše:Na žigulovi se mi snad nejvíc líbí to, že každý rychl. stupeň doprovází odlišný zvuk motoru, alespoň nejsem líný řadit. ;)

Mně se na žigulovi líbí, jak kňourá převodovka, hlavně na dvojku je to u mně nejvíc slyšet. Je to takovej zvláštní zvuk, kterej jsem na jiným autě ještě neslyšel. K těm výfukům, pozor na spojky (objímky). Nejlepší asi je dát tám zpátky originál, s jedním šroubem. Mám koupený takový "účko" s dvěma matkami a moc dobře to netěsní... :-?
Pool
 

Příspěvekod Majo » sob dub 15, 2006 22:21

mno ja sa nestotoznujem, priemer co rusi vyvinuli na 1200vku potom dali na vsetky typy, lebo sa im s tym nechcelo babrat, este aj jeden tlmic pridali :roll:
Ked budem mat casu nahodim tie fotky co som sluboval, ale zatial mi to nevychadza. Ja si totiz tobim taky vyfuk, ze tam bude len rura az po koniec a na konci jednorurovi madar.
Inak k tym tlmicom - v prvom je len dierovana rura nie je tam ziadna tlmiaca hmota, v druhom je rovnako dierovana rura, ale je tam akasi tlmiaca hmota. Dufam len ze nie nejaky azbest lebo som sa toho poriadne nadychal ked som to pilil. No a v tretom, velkom, poslednom, tam su skutocne prepazky. rura ide cez cely az dozadu tam vyustuje, a zozadu ide rura zas az dopredu kde vyustuje. Medzitym su tri dierovane prepazky. Dost o nicom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod radek mb » sob dub 15, 2006 22:36

Mně se na žigulovi líbí, jak kňourá převodovka, hlavně na dvojku je to u mně nejvíc slyšet. Je to takovej zvláštní zvuk, kterej jsem na jiným autě ještě neslyšel.
Já ten zvuk na dvojku přímo zbožňuju. :hello1:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Honza 21061 » ned dub 16, 2006 00:42

Na dvojce jsem si ničeho zvláštního nevšiml, ale když to říkáte, tak se na to taky zkusím zaměřit. ;) Na jedničce je nejlepší poslouchat vytočený motor při rozjezdu, bohužel potom mi to přibrzdí zbytečně dlouhá dvojka (mod. 1986), trojka je úplně nejlepší ze čtyřky s meziplynem, nejlépe do kopce- už zmiňovaný nenapodobitelný hukot! Další zajímavá oblast je na čtyřku zhruba kolem 2500- 3000 ot. to je zase nejlépe slyšet typické žigulácké "chrastění". :) Teď si uvědomuju, že na té dvojce je slyšet něco podobného v nižších otáčkách. V podstatě i start teplého motoru je zážitek, pokud není odstavený déle a nestávkuje, poměrně tichý startér, najednou zabublá motor a okamžitý mírně svižnější rozjezd tomu dodá šťávu a respekt pro Ladu od případných pozorovatelů. ;)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod radek mb » ned dub 16, 2006 07:34

Rozjeď se jen lehonce na jedničku,dej za dvě a šlápni plnej plyn.Tam je ten typickej žiguláckej zvuk,když jde dvojka do toček.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Tomáš » ned dub 16, 2006 07:43

nechci vám kazit náladu..ale nebudou to spíš vadná ložiska v převodovce..mě takhle knourala 1,2,3 a 5...teď sou nový ložiska a je po kňourání... :headbang:
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod radek mb » ned dub 16, 2006 07:45

Jaký kňourání,pro mě je to takovej příjemnej hukot :happy7:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Honza 21061 » ned dub 16, 2006 11:23

radek mb:
Ahá, teď už vím, co myslíš, znám ten zvuk! :) Bohužel v poslední době dojem trochu kazí už odcházející výfuk, takže plný požitek asi budu mít, až ho vyměním za nový a se všemi tlumiči.

Tomáš:
Tenhle zvuk asi nebude v ložiskách, to by musela každá Lada hlavně z kulaté řady jít na výměnu hned po výrobě. Tenhle hukot provází úplně každou. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod čmelák » ned dub 16, 2006 11:56

ten vyfuk ze hola rura a na konci madar
majo teda

videl som to nazivo pocul som to ale to je rachoooot :headbang:
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků