Zaslepení topení

Moderátor: Moderátoři

Zaslepení topení

Příspěvekod M.K.S » pát dub 14, 2006 19:05

Zdravím, mám takovej problém.
Už dobu mi teče topení (VAZ 21011) a auto budu provozovat už jen do konce léta.
Chci se jen zeptat, zda se něco stane, když nějakýma svorkama zmášknu ty gumový hadice, co vedou od bloku motoru k topení?
Doufám, že to přestane týct a topení na léto nepotřebuju.

Budu vděčnej za nějakou zkušenost a vyjádření.
M.K.S
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 20, 2005 14:09
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Majo » pát dub 14, 2006 19:28

nestane sa nic, ale ked uz tak lepsie by bolo tie hadice proste vyhodit a spojit hadicou trubky aby cez ne bol obeh. Ale nie je to nutne.

Uplne najlepsie by ale bolo vymenit kohout topeni ;)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Tomik » pát dub 14, 2006 22:23

take jsem jednu hadici parkrat odpojil,a tou druhou jsem propojil obe privodni trubky,a vse bylo v pohode.
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Majo » pát dub 14, 2006 22:32

teraz mi napadlo, ja som mal na to minule leto napojeny chladic oleja
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Dawid » úte čer 27, 2006 07:50

Majo píše:teraz mi napadlo, ja som mal na to minule leto napojeny chladic oleja


Chladic oleje na vodu do topeni?
To uz snad neni od slova "chladit", ne? ;)
Dawid
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Majo » úte čer 27, 2006 21:25

sice to sem vobec nepatri, ale chladic oleja, ktory mam ja(od Mareka) funguje na principe vyrovnavania teploty vody a oleja. Teda ked mas normalne teplotu vody 90st, olej uz ma kludne aj 120. Toto zariadenie ochladi olej na teplotu blizsiu teplote vody. Pri studenom motore to zas funguje ako predhrev - voda sa zohreje skor a od nej sa zohrieva aj olej, je tak rychlejsie zahriaty motor.

PS: ak to chcete dalej riesit tak to presuniem do inej temy...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Dawid » sob črc 01, 2006 07:59

Dekuji, citim se plne uspokojen novymi vedomostmi ;)
Dawid
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod JmJ » sob črc 01, 2006 22:57

Majo píše:sice to sem vobec nepatri, ale chladic oleja, ktory mam ja(od Mareka) funguje na principe vyrovnavania teploty vody a oleja. Teda ked mas normalne teplotu vody 90st, olej uz ma kludne aj 120. Toto zariadenie ochladi olej na teplotu blizsiu teplote vody. Pri studenom motore to zas funguje ako predhrev - voda sa zohreje skor a od nej sa zohrieva aj olej, je tak rychlejsie zahriaty motor.

PS: ak to chcete dalej riesit tak to presuniem do inej temy...


No jednak chladnejsi vodou ochladis olej, ale take horkym olejem ohrejes vodu. Je otazkou jednoduche fyziky, ci 1kg oleje pri snizeni teploty o 1 stupen zvysi teplotu 1Kg vody o 0.8 stupne (tedy vyplati se to, chladis olej) nebo zvysi teplotu 1 Kg vody o 1.2 stupne (tedy defakto ohrivas vodu).

No ted me tak napada, ze je to cele divne. Bo ty vlastne vemes energii z motoru, das ji do oleje, pak ji das do vody a tu zas posles do motoru :-)

No radeji du spat :oops:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Dawid » ned črc 02, 2006 08:28

Nakonec - tou ohratou vodou bys mohl ve vymneniku prehrivat jinou kapalinu s nizsim bodem varu, a vzniklou paru hnat do turbogeneratoru a mohl bys odpojit alternator a tak usetrit par koniku... O:o)
Dawid
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod radek mb » ned črc 02, 2006 11:53

co se takhle vrátit ke koním(živejm) :?:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Jelen » ned črc 02, 2006 11:56

To nemá ani volant(řídítka) a ani brzdu. na tom nejezdit!!!
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Dawid » ned črc 02, 2006 20:11

radek mb píše:co se takhle vrátit ke koním(živejm) :?:


Jezdi to na seno a body ti nestrhnou... to je pravda ;)
Dawid
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned dub 30, 2006 13:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Brandy » ned črc 02, 2006 20:41

A nerezne to.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod VaSek » pon črc 03, 2006 13:48

Ale nakonec to taky shnije. :P
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Laďuša » pon črc 03, 2006 13:53

A dá se to potom použít na salám
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků