I když má Bohuslav už jasnou odpověď tak přispěji něco málo do pléna i já
Někdy před šestnácti lety jsem na mé bývalé 2101 měnil středový díl výfuku spolu se zástavbou motoru silnějšího motoru typu 2103-ten jsem vzal na vrakovišti i s výfukem s tím,že právě středový díl typu 2103 určitě použiju...po bližším ohledání(obroušení) jsem doma zjistil že jeho životnost je tak jednu zimu.Rozhodl jsem se tedy středový ,,dvoutlumič" typu 2103-XXXX koupit nový,ale ouha-tenkrát byl skladě u nás v Andy jen středový díl pro krátkozdvihy,typ 2101-XXXX.
No nevěděl jsem jestli ten na 2101 vzít nebo nevzít....nakonec jsem doma vzal flexu a oba staré středové díly (2101 i 2103) jsem rozřezal.
Nevím jestli to bylo jen rozdílnými výrobci (Polsko vs Rusko) ale ten zadní tlumič-dynamizér u 2101 byl trochu jiný než u 2103...
U střed.dílu 2101 byl na konci zadního tlumiče-dynamizéru přibodovaný plech.kroužek s dírou-restriktor o průměru cca 27mm,kdežto na typu 2103 žádný takový restriktor nebyl-tudíž byl plně průchozí(průměr 35mm).
Takže jsem usoudil že střed.díl typu 2101 na motory 2103-06 použít jde,ale motor bude mít o nějakou tu kobylku třeba míň-já jsem si sehnal radši ten správný pro obsah 1500.
Souhlasím tedy s Luďkem,dej tam to co tam má být,tj.dvoutlumič 2103
PS:Vím že tohle téma se tu řešilo už vícekrát,nehodlám tady zakládat flame,jsou to jen mé osobní zkušenosti.Mikeš.