Podložky pod kola - maximální tloušťka

Moderátor: Moderátoři

Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod rallystyl2103 » pát lis 07, 2014 18:53

Dobrý den vespolek,
zakoupil jsem alu kola Rial 4x98 R14 ET43. Otázka zní, jakou maximální tloušťku podložky můžu použít? Předpokládám že No-Limit to asi nebude. Děkuji za odpovědi :+))
rallystyl2103
 
Příspěvky: 14
Registrován: sob kvě 17, 2014 19:09

Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod Yellow01 » pát lis 07, 2014 20:29

Použít můžeš tolik, kolik potřebuješ, protože to stejně nebudeš mít zapsaný v TP. Jsou lidi, co mají pod každým kolem podložky klidně 5 cm i víc.
Při podložkách silnějších než 20 mm bych použil čistě průchozí podložky a štefty, rozhodně ne dlouhé šrouby. A dotahovat kola momentovým klíčem.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod Majo » pát lis 07, 2014 22:55

madari pouzivaju aj 10cm a robia to presne ako pise Yellow01, dlhe stifty, priechodne podlozky. Osobne by som pri tej hrubke volil hlinikove podlozky, ale stejne budu trpiet loziska. Optimum je tak 2-2.5cm, to by vsak u diskov s ET 43 akurat dorovnalo rozdiel oproti seriovym diskom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod cuker » pon lis 10, 2014 21:58

Trochu do toho prispejem,mám na 110R vzadu 3 cm na každej strane,a ložiská som menil každú chvílu.
cuker
 
Příspěvky: 16
Registrován: sob led 14, 2012 16:25
Bydliště: Šala

Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod Majo » pon lis 10, 2014 22:25

Ja som mal poslednych minimalne 50tkm tazke ocelove podlozky siroke 25mm na kombiku a loziska som este nemenil. A to nejazdim zrovna defenzivne :)

Lada ma trosku iny sposob lozisk nez Skoda, predsa len, stejne loziska ma aj Niva s "trosku" vacsimi kolesami a kym su tie kolesa seriove, tak ani tam neodchadzaju. Mne na velkych kolesach(255/75 15) s ET0 odchadzaju cca po 15-20tkm, a nie ze by som s tym jazdil po cestach.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka

Příspěvekod Vašátor » sob lis 15, 2014 16:56

Já měl na 2101 ocelové podložky 36mm, s osazením na disk, načež byla podložka přišroubovaná na náboj a do podložky teprve kolo. Nyní bych však volil spíše duralové, ocelové jsou těžké. Najel jsem takto chabých co já vím 5 000km, ovšem bez jediného problému (krom toho, že 185/65 R14 šli vzadu decentně do lemu :mrgreen: ).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno


Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků