Řekl bych, že tam může zatékat spojem mezi předním blatníkem pod předním oknem. Ten asi 10 cm dlouhý spoj který začíná v úrovni chromové lišty nad dveřmi a směřuje ke kapotě. Nepamatuju si jak to mívaly starší Lady, myslím, že ten spoj byl přetmelený a přelakovaný. Ale i "stará koncepce Lady" v trochu novějším provedení 21043, kterou mám toto vyřešené neměla. Byla tam asi 2mm spára do útrob karoserie. V tomto spoji je spára, kterou zatéká někam dovnitř. Taky se mi objevila kdysi voda (malé množství) na podlaze u spolujezdce pod kobercem. Z tohoto zatékání nepochybně zkorodavaly přední úchyty na zvedák, kde se vytvořila v tomto místě i díra v podlaze cca 2 x 20 cm na obou stranách. Pomohlo přetmelení spáry. Pak už jsem v autě vodu neměl. Tam v těch místech je několik plechů, proto nevím kudy konkrétně proteče vnitřkem. Problém je čím přetmelit. Ten spoj se tak trochu pohybuje a karosářský tmel vždycky do roka a do dne prasknul. Tím jsem to tmelil několikrát. Silikonem taky několikrát. Silikon je teprve na nic, ten pouští vodu do půl roku až do roka a půl, prostě se oddělí na jedné straně plechu. Nakonec jsem použil pevnostní lepidlo Mamut Glue od Den Bravenu.
http://www.denbraven.cz/mamut-glue/0440 ... 4-cz1.html Jedna strana praskla asi po 2 letech, ale jen povrchová slupka barvy, druhá strana je tam cca 3 roky, už nevím přesně a pořád to drží. Každopádně má tohle lepidlo velmi blízkou roztažnost jako kovy a barvy, protože na zadním spoji blatníku jsem tímto lepidlem přilepil a zároveň celoplošně podtmelil chromovanou lištu a tam je to na obou stranách už po 2 zimách naprosto dokonalý. Je potřeba používat papírovou maskovací pásku, aby se okolí nezapatlalo podobně jako od silikonu, protože se s tím lepidlem pracuje jen nepatrně lépe, než se silikonem. Je to nějaký kaučuk a po vytvrzení zůstává pevný, na rozdíl od silikonu výrazně méně pružný, ale vysloveně tuhý není.