Vedle jak ta jedle. Všechno je špatně! Vysvětlím:
Zůstane-li bublinka např. u PP kola, tak při brždění se vytvoří v okruhu předních brzd určitý tlak. V celém okruhu je na všech místech tlak stejný, čili obě kola brzdí stejně. Levá i pravá strana jsou stále (i při brždění) fyzicky propojené trubičkami na HBV. Pokud tedy v nějakém bodě dojde vzhledem ke stlačitelnosti vzduchu k poklesu tlaku, tak tento tlak poklesne úplně stejně v celém jednom uzavřeném okruhu.
Pokud by zůstala bublinka u jednoho ze zadních kol, je výsledek úplně stejný, neboť obě prasátka jsou spojena přes kostku. Auto tedy díky tomuto nemůže tahat do strany!
V případě zavzdušnění jednoho z okruhů (přední nebo zadní) nebude auto taky nikam tahat. Jen dojde k nestejnému účinku brždění mezi jednotlivými nápravami. Tohle všechno je zcela jednoduchá fyzika.