Jak píše Martin, asi bych se též přikláněl k přegumičkování, pokud tedy máš ve svém okolí kšeft co tento sortiment vede. Nové gumičky při koupi řádně okometricky zkontroluj na otřepy a poškození, občas to bývá hrůza. Před opětovným složením vyžíhej měděné podložky na zarážkách a ucpávce. Ošetření zadní části HBV vazelinkou na brzdové válečky by mělo být samozřejmostí. Pokud ovšem chceš nový válec tak bych se asi pokoušel místo "originálů" z ladakrámu pořídit něco od Ate, TRW, LPR, ale to si nachystej tak litřík
. Ony ty "originály" či Fenoxy nemusí být zrovna špatné, ale občas také stojí za pěkný člověčinec.
Tu vůli popisují v nějaké knize, teď nevím jestli v Tůmovi či v "Jak na to", ale obecně platí, že stačí když tyčka v klidu nezpůsobuje chod pístku a jeli tyčka řádně zaaretovaná tak se dá předpokládat, že to jak to 17 let bylo a fungovalo je správně. Při pouhém přegumičkování pokud tedy nebyly před tím nějaké potíže nemusíš tu vůli řešit. V případě instalace jiného válce můžeš zadní části původního a nového přeměřit, porovnat a dle toho se zařídit.
Hlavně bych se, ale zaměřil na kvalitu brzdovky, preferoval bych DOT4 od Velvany, Ate či TRW. Osobně jsem se z různými Sherony apod. přes počáteční spokojenost velice nehezky vydrbal.