od JmJ » stř bře 09, 2016 08:39
Na zatlaceni pistku jsou dobre rozumne velke sikovky. To se mi osvedcilo nejvic. Proste se pistek jimi zamackne. Pokud pistek nejde zamacknout, je dobre jim prvni zacit tocit, na coz jsou opet nutne sikovky.
Muj postup v pridpade, ze to nechci cele rozdelat, byva tento:
Pistek tocenim nebo jinak rozhybat, vysunout ven co lze, sundat prachovku, ocistit, bud trochu maznout silikonovou vazelinou nebo brzdovkou, zatlacit, vysunout a zase opucovat. Opakovat, dokud jde bordel. Pri cisteni je dobre si pistek opet otacet, aby byl na nej dobry pristup. Na zaver osetrit silikonovou vazelinou, osetrit vazelinou prachovku zevnitr, zvenku jen tak postrasit mastnym prstem a hotovo.
Je dobre funkcni pistku kontrolovat treba pri prezouvani pneu. Neuskodi ani obcas pistek uplne zatlacit a vice vysnout, pripadne ho i ocistit a osetrit silikonovou vazelinou.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu