No tak su to kotuce na Ladu - overil som si to. Len som chcel zistit kde je chyba. Naboj som nielen ocistil drotenou kefou ale aj pilnikom do leskleho zeleza. Nesadli - nevadi su tam uz
Ušetrime korunu, nech to stojí milión. Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci... Jedine Madit M8AD
Pilník nebrat.....!!! Mně se na čištění těchto styčných ploch nejvíce osvědčila škrabka s tvrdým plátkem, na barvu a tak. Tím jde povrch srovnat naprosto dohladka a nepoškodí se.
Zdravím Vás pánové měl bych takový dotaz ohledně předního brzd. prasátka... prasátka jsem rozebral, vyčistil, sesadil dohromady, dnes jsem je všechny zkoušel vzduchem - jestli se volně vysouvají, u třech to bylo v pohodě, trochu jsem do nich foukl - normálně se trošku vysunuly a vrátily ALE u toho jednoho jde váleček ven moc lehce.... prostě ,,vylítne" .... nevadí to ničemu? bojím se, aby to třeba neteklo nebo tak něco...
honza 3011 píše:No právě.... je mi to divné, protože pístek je jak nový, gumička je také nová... no zítra zkusím dát ještě jinou gumičku pokud najdu a uvidím
Ty gumičky nemají čtvercový průměr, ale jedna strana je větší než druhá - kvůli vracení pístku - nemáš je tam obráceně ?
Valdo, opravdu? Všechny gumičky na přední brzdové válečky pro klasickou řadu, co jsem měl v rukách, byly čtvercového profilu. Když tedy nepočítám jeden šílený novo šunt, který byl z materiálu porézního a vypadal jako kus pěny
Co se týče lehkosti vysunutí, v první řadě by měl jít zcela volně pístek v těle - bez namontované gumičky. Po montáži gumičky a pístku do těla, by pístek neměl jít vytáhnout rukou, hasáčkem však při troše síly ano. Zkusil bych vyměnit gumičku
Tak tedy, děkuji všem za názory! Dnes jsem zkusil gumičku otočit a tak podobně.... nic, tak jsem našel jednu poměrně slušnou a dal jí tam... a zdá se to v pohodě , tak to zkusím sesadit, odvzdušnit a uvidíme a závěr je, že to tedy asi byl zmetek ta gumička