Lada a rez

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Veverka » stř črc 27, 2011 13:08

Pravda je že ten origo hever mi přijde oproti jiným autům zbytečně moc ouzký,krátký,nestabilní a podlahy to rvalo už před letama 1990,nejen vraky.... :roll:
Veverka
 

Příspěvekod Luděk Musil » stř črc 27, 2011 13:20

Veverka píše:Pravda je že ten origo hever mi přijde oproti jiným autům zbytečně moc ouzký,krátký,nestabilní a podlahy to rvalo už před letama 1990,nejen vraky.... :roll:
Láďo - nebyl bych k onomu náčiní až tak kritický. Ono je taky tak trošku magie ten originální hever správně použít!
K tomu by jsi měl v autě vozit prkénko o rozměru cca 10x20x1,5 cm a při použití heveru toto prkénko musíš pod základovou patku podložit na cca polovinu a hever, resp. jeho základnu, musíš naklopit pod auto tak, aby prkénko bylo cca na úrovni vnějšku díry pro hever.
Potom to s tou nestabilitou a rvaním podlahy nebude taková trága. :idea: L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Hurikán » stř črc 27, 2011 15:18

Srandičky, srandičky. Klidně si tomu nevěřte, ale já trvám na tom, že pokud je auto i hever v pořádku, tak není žádný problém. Maniupulace s heverem chce trošku cviku a jak :king: správně připoměl, malá destička dokáže divy. Nicméně já používám většinou hever bez destičky a nestěžuju si. Dokonce nemám problém si u naloženého auta na heveru otevřít dveře a sednout si do něho. A mám vyzkoušené i použití dvou origo heverů současně. Jak dva na jedné straně auta, tak dva na jedné polovině auta.

Veverko, možná tě to překvapí, ale už i před rokem 90 bylo mnoho žigulů ve vrakoidním stavu, takže tvoje tvrzení o "rvaní podlah" značně klopýtá. A to zcela pomíjím nemožnost případné tvé osobní zkušenosti. Navíc stabilitu neurčuje až tak hever, ale správně zabržděné a zaklínované vozidlo. :idea:

Netvrdím, že origo hever je nejlepší co může být. To není. Ale rozhodně nemůže za bortící se prahy apod. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » stř črc 27, 2011 17:03

Já bych si pod to teda nikdy nelehnul.Jediný štěstí že se dolů vlezu i bez heverování.

Hever od Felicie je x-krát jistější,placatej a dá se spíše použít i mimo pevné plochy.A pod ní teda bez něj zase nevlezu no :lol: .
Veverka
 

Příspěvekod MartasBrno » čtv črc 28, 2011 09:36

Veverka, felda to má udělaný taky do prahu, a i ten feldovej hever jde nasadit blbě. Stačí, aby netechnický uživatel ignoroval návod k použití a je to. Nasadí to vedle, křivo, jinak než se má... Já bych teda pod auto na heveru taky nelezl, ale prostě proto, že se to nesmí! A ví se proč. Špalky jsou vždy jistější. Zvlášť u aut, který jdou zvednout už jen za nápravnici, ramena nebo mostovku.

Mimochodem, i na špalky jde auto posadit tak aby se zvrhlo - ale to je každýho boj.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Vašátor » sob črc 30, 2011 11:45

Zcela souhlasím s Hurikánem. Pokud je vůz v pořádku, musí jít bez jediného problému zvednout originálním heverem.

Mno a kdo si lehne pod auto zvednuté originálním heverem (ať je to žigul, felda atd...) je u mě velkej vůl. Kolik lidí už takto přišlo o zdraví, každou chvíli je to v TV a přesto se najde spousta lidí, kteří nedbají a lezou pod nezajištěné auto :!:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Laďuša » sob črc 30, 2011 18:00

Největší sranda je, když se to zdá bejt v pořádku a pak výde na povrch, že nebylo :) Nemůžu si pomoct, ale šev držáku na hever podle mě odchází dřív, než zbytek a celkem se nezdá :) A strašně doufam, že až se to stane Jahodě, že nás Albert neopomene informovat s podrobnou fotodokumentací :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned črc 31, 2011 19:52

Laďuša píše: ... že až se to stane Jahodě, že nás Albert neopomene informovat s podrobnou fotodokumentací

Až se toto stane, tak mám pocit, že nebude žádná fotodokumentace, ale Albertův funus :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Lada a rez

Příspěvekod Rankl » pát srp 19, 2011 18:41

hele a jak se dívaji na ty zmačklý šachtičky na technické?
2107 a 21214
Rankl
 
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Lada a rez

Příspěvekod MartasBrno » ned srp 21, 2011 22:24

To nevím, ale myslím že škaredě :-) .
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Lada a rez

Příspěvekod Dusan » čtv srp 25, 2011 20:51

kratkou vetou korozia kastle... vecsinou zavady prveho stupna aby auto mohlo jazdit :D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Lada a rez

Příspěvekod Rankl » sob srp 27, 2011 16:19

tak to rád čtu.
2107 a 21214
Rankl
 
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Lada a rez

Příspěvekod Dusan » ned zář 04, 2011 17:20

Dusan píše:kratkou vetou korozia kastle... vecsinou zavady prveho stupna aby auto mohlo jazdit :D

A este par inych povinnych zavad..
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Lada a rez

Příspěvekod Laďuša » pon zář 05, 2011 14:30

Povinná závada neexistuje :P Zeptej se Luďka :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Lada a rez

Příspěvekod Luděk Musil » pon zář 05, 2011 14:42

Zaslechl jsem své jméno .... o co se jedná?

Aha - asi tohle: viewtopic.php?f=56&t=10372&p=334457#p334457
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků