gumy+rozměry!?!?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod EMI » čtv zář 13, 2007 18:09

bohužel nee :cry: ale když sem ty kola porovnával, tak jsou téměř stejný..... jeden čas sem dokonce musel jezdit s 175/70 na jednej nápravě a 165/80 na druhej :twisted: a na pohled to nijak poznat nebylo :wink:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Štěpán » čtv zář 13, 2007 18:31

Ono už je to stejně jedno!! :lol: Já už je tam mám! A na samaře mám 165/13 AR 34 :lol:

Ale díky za snahu!!!
Štěpán
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob říj 13, 2007 18:13

Měl bych otázečku ohledně montáže bezdušových pneu na ladadisky. Všimnul jsem si, že novější disky mají oproti starším takové dvě vypouklé drážky na části kterou kryje pneumatika. Kdosi mi vysvětloval, že ta drážka znamená disk vhodný pro bezdušové gumy neb to prý jistí před zezutím. Tato teorie mi ovšem v mém oblíbeném pneuservisu byla zamítnuta, že prý bezdušovku mohu dáti s klidem a bez obav i na "holý" disk zatímco jiné osobě v jiném servisu takový disk osadit bezdušově odmítli. Jak tomu tedy doopravdy je?

Jde mi o to, že při obouvání letních jsem měl 3 hrbaté disky a 1 holý na který jsem si nechal hodit gumu s duší a jak na potvoru jsem tímto kolem trefil hřebík, který po rychlém úniku vzduchu při krátké jízdě na ráfku úspěšně rozsekal novou pneumatiku, mám za to, že při bezdušové instalaci by unik byl při trošce štěstí pomalý a o pneumatiku bych nepřišel, nicméněž mám ve zvyku jezdit zatáčky na doraz a případné "zezutí" by mě moc nepotěšilo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Maysner » sob říj 13, 2007 18:17

a co vzit jinej rafek pro bezdusovy a natrit ho jako sou ty ostatni? :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob říj 13, 2007 18:21

Mám poměrně slušnou zásobu repasovaných "hladkých" i nějaké ty duše, takže hrbaté se mi schánět nechce, klidně to s tou duší prubnu znova, jde mi o vyvrácení či potvrzení mýtu, podle čehož se nějak zařídím.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pisty » sob říj 13, 2007 18:45

Ja mam vsetky bezdusove. Dali tam chemopren a supp ho tam. A stale drzia. Ked dostanes defekt tak ci tak to doje.es :D
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Little Red Riding Hood » sob říj 13, 2007 18:47

mě bylo vysvětleno v pneuservise že jakejkoli disk co není domlácenej se dá osadit gumou bez duše...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Nemo » sob říj 13, 2007 19:35

Ano, bezdušově to jde na jakýkoli neorezlý disk.
Ty prolisy, pravda, mají snížit riziko sklouznutí patky gumy z kraje ráfku při defektu, ale s normálně nafouklou gumou sklouznutí celkem nehrozí.
Ale jinak ty prolisy jsou fajn na osazení plastových poklic. Bez nich na ráfku moc nedrží.
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Majo » sob říj 13, 2007 19:51

nestresujte

Nivacke disky su stale nevhodne pre bezdusove pneumatiky - ja jazdim v terene podfuknuty na 0,4atm a nic som nevyzul...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Lada_BV » ned říj 14, 2007 15:41

Pisty píše:Ja mam vsetky bezdusove. Dali tam chemopren a supp ho tam. A stale drzia.
přesně tak, ale jezdím poměrně slušně a na 165/80/13 8)
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Hurikán » úte říj 16, 2007 13:11

Bezdušovou pneumatiku lze samozřejmě dát na jakýkoliv rovný a nerezavý disk, přičemž bude tlak držet bez problému. (nebavíme se tady pochopitelně o starých discích, kde byl ráfek k disku nýtován - např. Š1202). Na takovémto kole se dá i jezdit, ale nikdo nemůže garantovat bezpečnost takové jízdy.

Pro bezpečný provoz s bezdušovými pneumatikami se proto vyrábějí disky s prolisem v ráfku. Prolis na ráfku pro bezdušové pneumatiky je proto, aby při velmi prudkém průjezdu zatáčkou nedošlo k odtlačení boku pneumatiky od ráfku, při kterém by došlo k "podfouknutí". Následek takového náhlého úniku tlaku vzduchu a vyzutí pneumatiky v prudké zatáčce asi nemusím moc popisovat.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Maysner » úte říj 16, 2007 21:33

Hurikán píše:.....Prolis na ráfku pro bezdušové pneumatiky je proto, aby při velmi prudkém průjezdu zatáčkou nedošlo k odtlačení boku pneumatiky od ráfku, při kterém by došlo k "podfouknutí". Následek takového náhlého úniku tlaku vzduchu a vyzutí pneumatiky v prudké zatáčce asi nemusím moc popisovat.


Obrázek
koko neblbni. nebo to nekde naperes do stromu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Myso » úte říj 16, 2007 21:42

ja som vyzul OR34 :mrgreen: a bola aj s dusou :ANAL:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Hurikán » stř říj 17, 2007 13:50

Myso píše:ja som vyzul OR34 :mrgreen: a bola aj s dusou :ANAL:


Mno. Určitě to nebylo s bezdušovým ráfkem. Ono taky záleží na tom, jaký byl v pneu tlak. 8)

Jinak mám pocit, že pro některé jedince (vč. mně :D ) by jistotou byla snad jedině jen kombinace bezdušového ráfku + duše + tlaku min 3 kPa :director: :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Myso » stř říj 17, 2007 14:01

no problem bol asi ten ze ta sk... dusa sa predrala a dostala defekt naco popustil tlak a ja som zosrotoval OR34 (vyzul som gumu z kordu, kord na rafiku ostal :mrgreen:)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků