Užitečné stálé zatížení 2104 1300

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Užitečné stálé zatížení 2104 1300

Příspěvek od Michal Karásek »

Tak tu mám jednu otázečku, jaké je užitečné dlouhodobé (nikoli papírové) zatížení kombajna, které snese prakticky pořád, narval jsem do kufru 130 kg písku, a už se mi to zdá mo, kolik vozíte, když už zátěž?
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

no LPG a k tomu plnou benzinu - to je dohromady kolem 70-110kil A nijak to nepoznam, mam unavene pruziny tak to sedi porad dole...navic jeste vozim v kufru par veci tak se na tech 130kilo taky dostanu :)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Já mám v kufru "plnou" LPG = 30 l = cca 17 kg + váha nádrže (10 kg?) = cca 30 kg zátěže
Věčně prázdnou benzínu = O kg zátěže
Rezervní kolo , hasičák, řetězy a jiné drobné nesmysly = cca 20 kg
A teď v zimě jsem naložil (mezi pružiny) řádek obkládaček (nějakejch 110 ks) = cca 55 kg
A myslím si, že teď mám zadek zatíženej akorát. Toho písku by Ti měla stačit větší polovička. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Děkuji za rady, uberu pytel a půl a vyzkouším
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

A já bláhově myslel, že postačí dvacetikilová litinová plotna, kterou jsem tam ještě ani nedal ... taky jsem už jednou málem trapně uvíznul na parkovišti se sklonem :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Těch 130kg bych se nebál. Nosnost auta je daleko víc, tohle nemůže nijak uškodit. Vozím v kufru čtyři tvárnice odhadem dokupy tak 80kg a mám občas pocit, že by to chtělo drobátko víc.

Možná už jsem se ptal, ale jak jsi Michale spokojený s těma OR32 ? To musí valit jak tank, ne ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

OR32 pro DVK - shrnutí (jako ve škole):

Sníh: 1/2
Břečka: 1+
Namrzlý asfalt: 2
Námraza: 3/4
Bláto: 1+

+:
Vlastnosti v blátě, břečce, vysokém sněhu, toliko se nesjíždí, jak by se mohlo zdát.
-:
Tvrdší špalky, vlastnosti na ledě, citelný hluk, nelze nasadit klasické řetězy bez vyheverování auta.

EDIT: Ty gumy nejsou samospasitelný, ale v kombinaci se zátěží je to opravdu takovej malej tančík.

Jinak, já nemám strach o to že bych to neuvez nosností, ale hlavně o spojku, včera jsem ji na jednom vyspádovaném parkovišti málem upálil, takže polovina zátěže dolů.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Michal Karásek píše:nelze nasadit klasické řetězy bez vyheverování auta.

A toto proč ? Jsou moc velké ? Jinak díky za perfektní porovnání :idea:
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

nene, ale jak ta pneumatika má špalky, tak se to na silnici nedá porovnat a utáhnout, a je potřeba kolo zvednout do vzduchu.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše:A já bláhově myslel, že postačí dvacetikilová litinová plotna, kterou jsem tam ještě ani nedal ... taky jsem už jednou málem trapně uvíznul na parkovišti se sklonem :lol: .


Tak to já jsem také tak dlouho plánoval co tam dám, až jsem tam nedal nic a zatím -ťuk ťuk- jsem ani v divočině nikdy neuvízl.

Pravda, jednou jsem měl silně sevřený koncáček, ale povedlo se. Sice jsem při tom málem, ve sněhové vánici, ve 4 hod. ráno, přejel pár železničářů motajících se kolem přejezdu u Liběšic s lopatami, ale co.... do práce jsem dorazil včas 8)

Já jsem vlastně nikdy žádnou zátěž nevozil a nikdy jsem neuvízl, ale ono to jednou přijde. Přeci jen u nás v "divočině" není sjízdnost komunikací zrovna ideální. Především se u nás nesolí ani ničím jiným nesype. Pouze se pluží a to vetšinou jen od pondělí do pátku , když jezdí autobus. O víkendy si člověk musí poradit.

Tedy, abych nekecal, jednou jsem vlastně uvízl a to zcela trapně ve městě u chodníku, zadním kolem v ledové prohlubni. A tady by mi asi ta zátěž byla stejně prd platná. Naštěstí šel okolo po chodníku nějaký dobrosrdečný mladík, který ukončil mé trápení a z ledové pasti mě "vytlačil - vyhoupal" 8)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6491
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Minulu zimu jsem jednou nechal v aute 30 kg pytel nejake smesi a jelo se s tim po dlanici ve snihu fajnove. Proto sem zvolil i letos podobny postup s 25 kg smesi na lepeni kachlicek a rekl bych, ze to celkem staci. Zatim zadny problem, proste je to takove klidnejsi.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“