dutiny

Moderátor: Moderátoři

dutiny

Příspěvekod txx » čtv úno 11, 2010 13:51

co za směs používáte na dutiny
vosk mám potřeboval bych ho něčím naředit a snížit hořlavost :D
txx
 
Příspěvky: 97
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvekod Dusan » čtv úno 11, 2010 14:03

Najlepsi je olej s prachom...potom olej s ML a pripadne ML ...

POuzi funkciu hladat. (to sa tyka tohto prispevku a tohto pretym s povlakom na viecu uz to tu bolo x krat prebrane)
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod txx » čtv úno 11, 2010 14:12

pravda k první otázce tady toho bylo řečeno dost, ale o chemii ředění vosku (mám ho v kvádrech asi byl na trafa) sem nic nenašel :!:
txx
 
Příspěvky: 97
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvekod Teepee » čtv úno 11, 2010 14:46

Do dutin bych olej s prachem neaplikoval. Já mám rád Resistin ML.
Slyšel jsem o transformátorovém oleji, má údajně vynikající vzlínavost. Sám jsem nevyzkoušel, tak nevim.
Já bych ten vosk zkusil ředit tím, čím se ředí Resistin ML - technický benzín, nebo na obalu zmiňují Ředidlo ML/CAR.
Jinak trochu míchání je napsáno tady, a koukám že i tady se zmiňují o tranformátorovém oleji, a připoměli mi petrolej, o tom mi zase říkal někdo jiný.
http://trabant.600.sweb.cz/technika.00.htm
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Wolf » pát úno 12, 2010 07:51

V každém případě by to měl být prostředek dostatečně vzlínavý, přilnavý, ale hlavně po celou dobu životnosti dostatečně pružný. Z toho důvodu nejsou tyto přípravky jenom voskového základu, ale obvykle mají pryskyřično-voskový základ. Teď ale na jejich aplikaci není vhodná doba, nejlepší je to v létě, kdy svítí slunce a karosérie je řádně rozehřátá. Já teď používám Body (tuším 900).
Jinak vosk by měl být ředitelný ethanolem (lihem :drinkers: ) v nějaké slušné koncentraci.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod txx » pát úno 12, 2010 11:32

transformator olej je prudce jedovatý , benzín, líh a jiné rychle vyprchají
:P
txx
 
Příspěvky: 97
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát úno 12, 2010 15:27

ML se běžně ředí technickým benzínem. S jeho vyprcháním se počítá, pomáhá vzlínat materiálu i do jemných spár. Součástí přípravků jsou i složky potlačující korozi. Důležité je, aby po vyprchání zůstala vrstva pružná a přilnavá, nejsem si jist, zdali toto tvůj vosk v kvádrech umožní. Mohlo by se ti stát, že tvůj samoděl nesplní očekávání a při případném podtékání odlupující se vrstvy spíše uškodí, i tuto možnost uvaž. Každopádně na aplikace čehokoliv do dutin je vhodné léto, nejlépe po serii teplých a suchých dnů, aby to v prohřáté kastli pěkně pracovalo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod txx » pon úno 15, 2010 12:50

o to mě jde změnit pružnost a tekutost toho vosku :D po vyprchání rozpouštědla
txx
 
Příspěvky: 97
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvekod MartasBrno » pon úno 15, 2010 14:59

No ta pružnost a tekutost se řeklbych přiblíží tomu stavu, kdy to máš v těch kvádrech (ovšem ve filmu patřičné tloušťky). Můžeš si udělat kontrolní vrstvu na nějaké ploše a po vyprchání s ní zkusit zacvičit, co vydrží...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod rosta » pon úno 15, 2010 17:41

slyšel jsem do dříve narozených že proti korozi je vynikající tankovej olej-co tím mysleli ? nevíte někdo-že by speciální mazadlo na vojenskou techniku ?
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod EMI » pon úno 15, 2010 22:30

dneska, je takovýhle sajrajtů už tolik, že používat vyjetej olej nebo naftu mixnutou rezistinem a podobný eperimenty je myslim neproduktivní. Chápu to dřív,kdy byl problem sehnat i rezistin. Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu :D ... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná a blizzard je toho důkazem. Navíc nevadí gumě a plastům a dá se použít i na ně a vrátí jim novej vzhled. vždycky když udělam dutiny, tak nechávam auto vykapat na hadry a tima pak ještě přeblesknu konce nárazníků a ty gumový ťapky na náraznících + gumy okolo oken. a jestli máte problem s reznutím kastle v dolních růžkách pod gumou okolo okna, tak stačí injekční stříkačkou stříknout pod gumu
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Jelen » pon úno 15, 2010 23:18

Tak, Dinitrol se používá i k ochraně letadel, děláme teď jedno, který i po dvaceti letech provozu vypadá stále velice dobře:

http://www.planes.cz/cs/photo/1069622/b ... n_res=1024
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod EMI » úte úno 16, 2010 18:12

nemít to ty okýnka, tak to vypadá spíš jak tunel na metro :D

... oni vyrábí takovej komplexní program, měl jsem od nich i kit a nástřík na podvozek. Nikdy bych na tu značku nepřišel, kdyby mi jí nedoporučil známej co má autodílnu a lakovnu. autoklempířinou a lakováním se zabývá už přes 10 let
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Lada_BV » stř úno 17, 2010 20:25

EMI píše:Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu :D ... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná


No a co když jsou už dutiny chycené rzí, co pak ??? :cry: :?
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Lada_BV
 
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR

Příspěvekod Dusan » čtv úno 18, 2010 00:01

olej...a myslim ze olej z trafa je karciogeny....
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Další

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků