Oprava plechových částí auta

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Patrac » úte lis 01, 2005 13:48

Hnojar píše:no je to prosté, milý watsone, máš zadní sedadlo, s opěradlem. na opěradle je zezadu připevněn koberec, který přečuhuje do kufru :lol: v kufru je volně položen..... takže k odkrytí plechů podlahy kufru stačí ten koberec přehodit přes opěradlo zadních sedadel, a nebo to opěradlo sklopit........ jinak tam nic neni.........pod zadním sedadlem taky není moc co řešit, nikde žádné uchycovací plasty...nic.... to pod nohama těch co sedí vzadu a podlaha pod řidičem a spolujezdcem je dělaná docela zdařile, je tam 1 cm nějaké vaty , na tom koberec a drží to plastovýma lištama, příchytkama atd. za jízdy neslyším motor, zato se mi zdá že hluk kol, zejména zadních je dost silný. když se sklopí zadní sedačka , tak je to slyšet echt, ale myslím že odhlučnit by to sneslo....

Tu 1cm tlustou izolaci jsem tam měl taky a myslel jsem že to izoluje. Bohužel jsems e bavil se známým a ten mne ubezpečil že:
1) srovnávat stejně tlustou izolaci vyrobenou před 12 lety a izolaci vyrobenou teď = tehdejší izolace 5-6cm dnešní tak 1-2cm tloušťky stejné odhlučňovací vlastnosti
2) odhlučňovací hmoty časem ztrácejí až 65% svých vlastností tudíž za nějaký čas prakticky přestanou tlumit.
3) stejně tak se nedají srovnávat hmoty co do jejich tepleně vodivých schopností.
z čehož vyplývá že ačkoliv izolace v autě je už je tam skoro po 12 letech tak do počtu a pro ten pocit že tam něco máš. Což můžu potvrdit. Stará a nová izolace = neskonatelný rozdíl jak do hlučnosti tak do tepelně izolačních vlastností.. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Hnojar » úte lis 01, 2005 14:05

no tos mě potěšil, já chtěl jen hodit izolaci do kufru ...... ale vidím že místo toho mám vyhodit sedačky, odšroubovat všecky plasty, koupit nové za ty co se ulámou ( nic proti ruské technice ale nevím kde soudruziudělali chybu, že jsou tak křehké :lol: ) vyhodit koberec, izolaci, pracně naměřit a nastříhat novou, zase to tam položit......a tjadá..... :D

stejně začnu tím kufrem, je to jednoduché a uvidím jak moc se to projeví, hlavně se mi nechce drbat s izolací pod pedály, fu, málo místa, špatný přístup ble ble ......
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Patrac » úte lis 01, 2005 14:09

Hnojar píše:no tos mě potěšil, já chtěl jen hodit izolaci do kufru ...... ale vidím že místo toho mám vyhodit sedačky, odšroubovat všecky plasty, koupit nové za ty co se ulámou ( nic proti ruské technice ale nevím kde soudruziudělali chybu, že jsou tak křehké :lol: ) vyhodit koberec, izolaci, pracně naměřit a nastříhat novou, zase to tam položit......a tjadá..... :D

stejně začnu tím kufrem, je to jednoduché a uvidím jak moc se to projeví, hlavně se mi nechce drbat s izolací pod pedály, fu, málo místa, špatný přístup ble ble ......

jj přesně to mám na mysli. Taky jsem o původně nechtěl dělat ale když jsem měl vše venku a dělal jsem ty podlahy tak jsem si řekl že by nebylo špatné udělat novej koberec a když jsem dělal už koberec a dozvěděl se že izolace už tam je na prd ( byla ale v bezvadném stavu) tak jsem dal i novou izolaci. mmj ta izolace je do celeho auta práce tak na půl dne. horší je ten koberec. Jenže ty by si mohl třeba použít ten původní ne??? já ho měl prodřenýá poničený... proto jsem měnil i ten koberec a v neposlední řadě mi nevyhovovala barva.. mmj pro ty kdo viděli ty moje tapecírunky do dveří, tak od příštího týdne už v autí nebudou. resp budou ale ne v mém autí. já budu dělat nový. no jo no zima se blíží a nebudu mít co dělat :lol: :lol: :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Hnojar » čtv lis 03, 2005 07:24

no máš pravdu, koberec nechám původní je pěkný, nepodřený , nepropálený vajglama...... takže nebudu muset stříhat a pokládat nový..... a tu izolaci oříznu asi podle koberce...... to by nemuselo být tak hrozné...ale jaký bude výsledný efekt ? bude to fičák ? :)
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Patrac » čtv lis 03, 2005 07:25

Hnojar píše:no máš pravdu, koberec nechám původní je pěkný, nepodřený , nepropálený vajglama...... takže nebudu muset stříhat a pokládat nový..... a tu izolaci oříznu asi podle koberce...... to by nemuselo být tak hrozné...ale jaký bude výsledný efekt ? bude to fičák ? :)

Tak to každopádně :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Hnojar » pát lis 04, 2005 07:09

zjištuju že odhlučnění zejména zadní části nestojí za nic ( však tam krom koberce nic v kufru neni ) od zadniho kola se mi ozyvalo kovove vrzopiskani... tak jsem zvedl auto a protocil kolo, piska , pri pomalem toceni vrzka 1 x za otacku.... slabounce, v aute je to snad vic slyset nez venku ! kdyz zytahnu a povolim rucku, tak to prejde, jak za jizdy, tak na heveru...kdyz zabrzdim nozkou, tak to pak vrzuka.... asi mam blbe pruziny, nebo orezle celisti.....pri rychlejsi jizde to cvaka, ale staci zatahnout a povolit rucku a je to o.k.....
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Ondra 07 » ned lis 06, 2005 11:11

Hnojar píše:zjištuju že odhlučnění zejména zadní části nestojí za nic ( však tam krom koberce nic v kufru neni ) od zadniho kola se mi ozyvalo kovove vrzopiskani... tak jsem zvedl auto a protocil kolo, piska , pri pomalem toceni vrzka 1 x za otacku.... slabounce, v aute je to snad vic slyset nez venku ! kdyz zytahnu a povolim rucku, tak to prejde, jak za jizdy, tak na heveru...kdyz zabrzdim nozkou, tak to pak vrzuka.... asi mam blbe pruziny, nebo orezle celisti.....pri rychlejsi jizde to cvaka, ale staci zatahnout a povolit rucku a je to o.k.....


Tak musi byt tema celistma, nebo jeste bubnem,ale to by ti prestalo i kdyby jsi brzdil nohou....(Nemyslim zkrz podlahu) :lol:
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned lis 06, 2005 17:38

Hnojar píše:zjištuju že odhlučnění zejména zadní části nestojí za nic ( však tam krom koberce nic v kufru neni ) od zadniho kola se mi ozyvalo kovove vrzopiskani... tak jsem zvedl auto a protocil kolo, piska , pri pomalem toceni vrzka 1 x za otacku.... slabounce, v aute je to snad vic slyset nez venku ! kdyz zytahnu a povolim rucku, tak to prejde, jak za jizdy, tak na heveru...kdyz zabrzdim nozkou, tak to pak vrzuka.... asi mam blbe pruziny, nebo orezle celisti.....pri rychlejsi jizde to cvaka, ale staci zatahnout a povolit rucku a je to o.k.....


nechci malovat čerta na zeď, ale rači bych honem shodil bubny a zkontroloval obložení.. jestli néni něco tak jak být nemá.... :roll: :roll: :roll: třeba nějakáá ta pružinka.. a nebo když říkáš ručka, tak jestli táhlo ručky není nějak překroucený.. nebo tak něco...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Hnojar » pon lis 07, 2005 07:05

obložení je 5-6 mm tlusté, nezamaštěné, hladké, bez plošek....leč vratné pružiny jsou rezavé jak sfiňa....už mám koupeny nové, tak to rozhodím a složím....zadní prasátka jsou 1 měsíc nové, tak tam to nebude...
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Rafan » pát dub 07, 2006 10:59

Patraci a jak je na tom ten Orsil( nebo co to je) s vlhkosti, resp vodou ve vetsim nozstvi. Stejne jako Teepe nevrim ze do staryho auta nezatece a navic diky povodni a jedne uzavrene ceste ni do auta nateklo. Nastesti jen malo (cca 2 cm u ridice) ale i tak celej ten sajrajt puvodn musel pryc a ted resim co tam dat misto toho.
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod Teepee » pát dub 07, 2006 11:16

Rafan píše:Stejne jako Teepe nevrim ze do staryho auta nezatece


Mám na to takovej fígl, nedávno to viděl kamarád a pochvaloval si to jako super nápad, tak se to tu taky třeba někomu může hodit.

Jak je těsnění dveří, tak má tu gumu s kruhovým profilem (dutou, přiléhá ke dveřím) a hned vedle ní je žlábek a pak je už osazení za které se guma nastrká na lem karoserie (zpravidla skryté pod hliníkovým plechem - kulatá řada).
Tak do toho žlábku se nastrká okraj hadru na podlahu a hadr se hodí přes práh dovnitř auta. Voda která jinak stéká z dveří dovnitř, nateče pro změnu na hadr a zůstane v něm, nedostane se pod koberce.
Je to děsná opičárna to ano, ale funguje to. Jen posádka to často sešlápne, okraj hadru z drážky vyjede a je to neúčinné.
Je-li to nepochopitelné, můžu to vyfotit.
I hnědý LADA trpí na zatékání, pravé zadní dveře...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Rafan » pát dub 07, 2006 11:20

No predstavit si to dokazu, ale radsi budu mit neco co "dycha" samo. Z toho duvodu moc a moc vaham vratit tam puvodni koberec, kterej je zespoda plastovej a zapari se kdy jen muze..

Tenhle problem prece musi resit i Nivari, kdyz to nekde utopi, jak to jen delaj... :?: :shock:
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pavel04 » úte dub 18, 2006 13:57

Chystám se na opravu předních podlah. Je to něco jako Pátračův "fotopříběh" v technické sekci - hlavně vlevo a ta je teda fest. Každopádně řeším problém, jestli by nebylo lepší nýtovat než vařit??? Je to pro mě jednodušší, ale zajámá mě jestli to má nějaké zásadní nevýhody??? Co nosníky? Jdou přinýtovat?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Rafan » úte dub 18, 2006 14:07

Pavel04 píše:Chystám se na opravu předních podlah. Je to něco jako Pátračův "fotopříběh" v technické sekci - hlavně vlevo a ta je teda fest. Každopádně řeším problém, jestli by nebylo lepší nýtovat než vařit??? Je to pro mě jednodušší, ale zajámá mě jestli to má nějaké zásadní nevýhody??? Co nosníky? Jdou přinýtovat?



Taky se chystam neco nytovat, ale do nosnych casti bych si to netroufl, svar je svar. Tu pevnost nicim nenahradis...
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod Patrac » úte dub 18, 2006 14:08

No i když Willis byl skoro celej nýtovanej tak to měl kvůli krutu do terénu. ale na auto no asi bych to použil jen jako provizorní řešení a jestlis e ti zdály moje podlahy fest tak to jsi neviděl některá jiná auta... :happy11:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků