Oprava plechových částí auta

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte dub 18, 2006 16:39

když si nastrkáš nýty do auta tak se můžeš rovnou rozloučit s technickou.. určitě vař.. :happy1:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Pavel04 » stř dub 19, 2006 15:42

No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

nyty

Příspěvekod SalWador » stř dub 19, 2006 16:21

Pavel04 píše:Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
Nejde o tlak, ale o krut. Jinak ja mam blatniky taky prinytovane... ale soucasne i privarene.
SalWador
Uživatelský avatar
SalWador
 
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř dub 19, 2006 18:43

Pavel04 píše:No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty


není nyt jako nyt.. :happy1:

[ Added: čt duben 20, 2006 5:06 pm ]
potom sem tet někde viděl že při (dejme tomu tuningu) karoserie se používa dirkovaný plech.. co na to říkáte??... potom se to samozřejmě překituje.. je to dobrý třeba dejmetomu kvůli váze, pak se to dá lepe tvarovat, ale třeba jak moc tam ten kit bude držet a co antikoroze dtitin.. atd.. :happy1:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Předchozí

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků