silentbloky prednych ramien

Moderátor: Moderátoři

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Henry » stř bře 25, 2020 18:10

Ved prave preto som sa pytal, kedze neviem ako na to: zalisovat cim a ako? Ta oska tam zavadzia tak, ze to do zveraka nezavriem. Z jednej strany teda gola kluc a potom co?
Henry
 
Příspěvky: 618
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř bře 25, 2020 18:18

Ja to klepal pres novodurovou trubku ... pres hodne trubek a jeste k tomu na koberci v kuchyni ... ten pak bylo treba opravit :weedman: . Ale to uz je davno.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Viko » stř bře 25, 2020 18:59

Ja som dal proti sebe pod oba silentbloky 32 orech a pod lis. Bez lisu jedine nejak dobre uchytit do zveráka rameno a najeklepať to tam. Prípadne si tú stredovú os hodiť na auto a nejak takto: https://youtu.be/hutJTk6Fawk
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Viko
 
Příspěvky: 1149
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Dusan » čtv bře 26, 2020 06:59

Sanozrejme ze lis, ono postaco zvarit par jaklov a hydraulicky zdvuhak.
Inak lisovanim proti sebe hrozi akrivenie ramena. A krivo namontovane silentbloky dlho nevydrzia.
UTIAHNUTIE MATIC DOLNYCH A SKRUTKY HORNYCH RAMIEN SA ROBI KED JE KOLESO NA ZEMI res ramena v takej polohe ako ked je auto na zemi a preperovane na kazdom rohu.
Ked to dotiahnes tak ako to bude visiet na aute, tak si to zopakujes.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Henry » pon bře 30, 2020 16:22

Dakujem za tipy! Lis nemam a vyrobit nedokazem, takze to bude musiet stacit naklepat. Na aute asi nie, lebo je to horne rameno na Nive a tato jeho cast zasahuje do motoroveho priestoru, kde je zufalo malo miesta. Aj ked som prekvapeny, ze v tom videu to islo tak lahko, cakal by som vacsi odpor, resp. vacsiu silu potrebnu na naklepnutie toho silentbloku. Mozno este pomoze zmrazit silentblok a zaroven nahriat rameno, aby to islo lahsie.
Henry
 
Příspěvky: 618
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Dusan » pon bře 30, 2020 16:40

Nic nemraz a nic nenahrievaj.
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon bře 30, 2020 16:58

Preco? Klidne bych ten silent ochladil a rameno horkovzduskou / fenem decentne zahral. Otvor v rameni bych lehce maznul grafitkou. Niva ma ramena kovana, ze?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Dusan » pon bře 30, 2020 18:58

OKrem popalenej ruky to velke plus nebude mat...
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: silentbloky prednych ramien

Příspěvekod Henry » pon bře 30, 2020 21:06

Ano, masivne kovane ramena, oproti tym lisovanym v sedanoch omnoho mohutnejsie a myslim, ze aj kontaktna valcova plocha kovoveho puzdra silentbloku a jeho sedla v ramenach je ovela vacsia/dlhsia.

Neviem, ci to nahrievanie ma zmysel a efekt aj pri silentblokoch, ale z praxe je to urcite overena metoda napr. osadzani lozisk do karterov a vlastne pri akychkolvek kovovych suciastkach, ktore do seba tesne zapadaju, lebo sa tym setria stycne plochy tych kovovych casti (dolezite najma pri tych, ktore nie su spotrebny material a teda sa nemenia) a ide to nasadit/naklepnut mensou silou alebo uplne bez pouzitia sily.
Henry
 
Příspěvky: 618
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Předchozí

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků