Sorry za OT, ale resil jsem ted poslednich par tydnu problemy se spinackou a zajimalo by me co by zlodeji dosahli toho ze by ti zigulika po upornem spojovani dratku nastartovali? Co zamek volantu? Volantem se ulomit neda (ja to zkousel, rukama to nelze, driv se ohne volant. Jedina moznost je vylomit omezovac dveri, uplne je otevrit a zeleznou tyci s delkou pres 1m zaklinit do volantu a pak pri pusobeni asi 60kg praskne. To je moment pres 600Nm na volantu by byla tudis potreba sila asi 1500N a vice, zas tak opili ti soudruzi konstrukeri nebyli...
). Abych to uzavrel, ted umim odjet s libovolnym zigem pomoci jednoho obycejneho nastroje z dilny a jedne casti priboru z kuchyne. Tato mala loupeznicka sada je k dostani v kazde domacnosti a neni treba skrtat dratky pod volantem jako v "americkem filmu". Chce to jen napad
Ted k tematu: zakladni zapojeni dratu tz. INT (zdvojeny konektor v horni casti) cerny drat, svorka 15, 30 a 30/1 a 50, je u VSECH ziguliku stejne. Po zapojeni techto dratu musi fungovat spinani palubky, zapalovani, dobijeni a spoustec motoru. Jinymi slovy staci k odjeti s autem.
Milos píše:Po celej operácií mi nakoniec oznámil,že musel káble zapojil inak,že mu to tak nefungovalo,ako sa tu uvedené zapojenie.
Zeleznou tyci pres obe ruce v urovni zapesti, priste je radsi necha v kapsach...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...