Moderátor: Moderátoři
Dobíjení nevypíná, regulátor to musí zvládnout. Je možné, že ti odskakují uhlíky. Také je možné, že se ti dostala voda na regulátor a ten pak zblbl ( u mě tento jev pozoruji když steče chladící kapalina, nebo umyju auto kýblem) . Jistý pokles palubního napětí je možný z důvodu velké zátěže, kterou popisuješ, kam až ti ta ručka na té dálnici slezla?Mirek999 píše: Mam dotaz pri kolika tis. otackach vam vypina dobijeni?
Toto nějak nepobírám, pokud regulátor funguje správně nemůže dojít k přebití a pokud by regulátor klekl tak, že by to šlo přes 14V, tak by neodpojil, ale pral to tam až do bezvědomí baterie (mě přebíjelo k 18V a baterka se měnila v kouli) .Jelen píše: Zkus nastartovat, jestli to jde, tak je vše v pořádku a baterka jen byla přebitá, tak to vyplo dobíjení a potom to živilo baterku jen lehce, nemuselo to moc dobíjet.
Dostatečným nabitím baterie to být nemohlo, voltmetr ukazuje přece kolik baterka má a ten člověk byl s údajem zjevně nespokojen . Píšeš to kostrbatě to máš pravdu, ale možná zase já blbě čtu .Jelen píše: Pokud by to bylo dostatečnym nabitím baterie, tak nastartuje naprosto bez problémů. Píšu to kostrbatě, ale už snad víš, co myslim
Takovou inteligenci bohužel nenajdeš ani v hranatci , napětí mohlo klesnout spíše zátěží a nějakou interní vadou, kdysi tu Mirek999 tuším řešil, že mu dobíjení nechodí.Jelen píše: ... myslel jsem to tak, že regulátor odpojil baterku, aby se nepřebíjela ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků