Mám 2101 (Laďka), karb 2105, bezkontakt s podtlakem, ale rysku mám správně! Včera jsem jí složil s novým blokem.
Ryska na dolním kole musí sedět s ryskou na horním kole, o tom žádná, co se týče rozvodů. Po osazení řemenice dolní ryska není vidět, ale odpovídá tomu 0° na řemenici.
Rozdělovač se dá přesazovat v zubech, povytáhnout, pootočit, zasunout, utáhnout, palec mít pořád namířený někam k prvnímu válci.
Vůči značkám na kolech není pevná poloha, dá se s tím hýbat zub sem, zub tam, ale budou překážet ty spony, takže je tam rozsah cca 30°, což je víc než dost, čili - napřed osadit nahrubo, pak už jen pootáčením těla doladit předstih podle lampy. Pokud se potáčením dostanu tam, kde mi už naráží spony do hlavy, nedá se nic dělat, musím celý rozdělovač vytáhnout a posunout o zub.
Tenhle karbec je dobře nastavený z výroby, nastavuje se jen jeden šroub, jestli se dobře pamatuju.
Jestli Ti motor běží, když máš rysku kolmo nahoru, je něco špatně, tipoval bych špatně usazené horní rozvodové kolo, a řekl bych, že pak si koleduješ o ventily.
Když jsem startoval prvně, sem tam mi plivl do sání, ale nechytal, předstih jsem měl kolem -5°. Při 0° už chytal pod plynem, ale neudržel volnoběh.
Mně motor běží nejlíp s klidovým předstihem kolem 8° (lampa a ryska na řemenici vs. rysky na "ňadrech"). A zvuk je to krásnej, půl roku jsem ho neslyšel
I s blbě nastaveným karbecem by motor měl na plný plyn/půl plynu chytit, pokud je dobře předstih (což se v jednom člověku špatně dělá, že ... ale jde to, jak jsem dokázal včera - prostě hádáš
)