Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 11:57
od Jimmi
Za tepla sešlápnout pomalu plyn až na podlahu, pak startovat. Nesmí se zmáčknout rychle, jinak to uchlastá akcelerační pumpička.

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 11:58
od Cory
ja neviem, ale to je jedno ci stlacis rychlo alebo pomaly, aj tak sa vystrekne cely obsah benzinu pod akceleracnou membranou, ne?

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:46
od Pája
Cory píše:ja neviem, ale to je jedno ci stlacis rychlo alebo pomaly, aj tak sa vystrekne cely obsah benzinu pod akceleracnou membranou, ne?


Sundej si dekl filtrboxu, kukaj na akceleračku a pomalu otvírej táhlem klapku až naplno. Pak to zkus rychle a uvidíš.

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 14:43
od Laďuša
Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni.

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 14:53
od Saša
Laďuša píše:Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni

Tak jest . Karburátory "Lada" nemají obtokový kanálek jako Škodivky tudíž pokud je vše v pořádku dávkuje akcelerační tryska i při pomalém pohybu .

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 14:54
od Cory
Jedine ak vyjde z potrubia trosku viac zotrvacnostou, ale je to zanedbatelne

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 16:12
od Pája
Tak mám asi ideálně děravou membránu. :D

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 16:58
od Saša
To by teklo ven ! spíš "ideálně propouští spětný ventil .

Re: po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: čtv pro 15, 2016 07:23
od Pertlik
Cau! Uměl by nekdo poradit? Před časem sem se stal majitelem dalšího ladáka a to vaz 2121 1.6i karburator na LPG. Bohužel kratce po koupi se mě začal projevovat problém že lada za studena chytne prakticky na brnk (startuje na LPG) a otacky drží uplně v pohode. Po nějaké chvili kdy se motor začne ohřívat tak začne i se zaplým sytičem zhasínat (musím nohou drzet otáčky aby nezdechla uplně). Po uplnem zahrátí vydechne naposled a už nejde ani nastartovat. Vůz nechám kde je přijdu druhý den a zas stejný scénář - za studena uplně paráda po ohřátí nic.

Jako první mě napadla cívka - tu jsem vyměnil a možna to lepe chyta ale poroblém se nevyřešil. Napadlo by nekoho co bych měl jeste vymenit/vyčistit. Přemýslel jsem o svíčkách jestli již nejsou hotové ale jinak si nevím rady.

A jěšte jak je dole na prave straně motoru odvětrávání klikové hridele ze kterého jde merka na olej tak jeste kousek pod ní mám díru se závitem ze které mi při otáčkách doslova vystrikuje olej vůbec nevím co tam mohlo být nebo spíš melo být. Je to zhruba v místě, které sem vyznačil na fotce - foto je ilustrační ale mám stejný motor.

Dík moc za případné rady.

Re: po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: pát pro 16, 2016 16:40
od Křečík Barbuška
Karb a obyčejné LPG ... to "i" je omyl, že?

Předně rozpohybuj a pošteluj řádně motor na benzín pak má smysl si hrát s plynem.

Provizorně můžeš plyn zkusit rozpohybovat takto: Na reduktoru hledej vrubovaný šroub co jím lze točit prsty. Tím se ladí bohatost na volnoběhu. Točíce vlevo se přidává bohatosti v pravo se ubírá. S postupným prohříváním motoru si se šroubkem hrej a hledej vrchol otáček čímž se dostaneš při zahřátém motoru na optimum. Hlídej si o kolik kam točíš, ať se můžeš v případě neúspěchu vrátit zpět.

Co se týče oleje tak asi nemáš zapojenu nějakou hadici z odvětrávacího traktu, nahoď detailní foto skutečného stavu. Díra se závitem je v místě čidla tlaku oleje, ale to je na kraji bloku u převodovky. Tam co máš kroužek bydlí měrka oleje, ale její díra nemá závit. Pokud je instalován modernější "odvětrávací" element jenž má měrku ve svém těle tak je díra pro původní zátku zaslepena gumovou záslepkou.

Re: po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2016 12:43
od Pertlik
Ahoj, díky za odpověď byl jsem ted nemocný tak jsem nemohl vyfotit. Kazdopádně mam odfoceno o co se jedná. V té díře je závit co mi tam teda chybí? :D

Re: po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2016 12:49
od valda1971
Klasiky tam mají měrku oleje.

Re: po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: čtv pro 29, 2016 13:44
od Vašátor
valda1971 píše:Klasiky tam mají měrku oleje.

Pokud je měrka vyvedena z odvětrání klikové hřídele, na místě původní měrky má být ucpávka. Takže rada zní: ucpat :)