Stránka 1 z 2

po zahřátí nestartuje

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 19:10
od jakke
když je motor studenej tak nastartuje hnet a když jedem cca30minut pak to na pár minut vypnem tak potom nechce naskočit a vypadá to jako by byla unavená baterka ale altík a baterka jsou nový

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 19:47
od Jelen
starter

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 19:58
od jakke
na něj rto nevypadá

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 20:05
od Jelen
Jak to můžeš vědět?? Já zapoměl, ty jsi vědma a numerolog :-P
Pokud po zahřátí motor sotva točí, tak to bude tim, že je zahřátej i starter a něco se tam mohlo roztahnout. Vyvrať mé tvrzení faktem a ne blábolem... Příště už se nebudu snažit poradit...

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 20:20
od jakke
no tak kupovali jsem ho nedávno ale uvidim vono taky ted sehnat něco kvalitního to je zázrak a neni možný že je tam někde uvolněnej kontakt?

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 21:20
od Jelen
To je, zkontroluj ten tlustej drát, co vede ke starteru a dotahni všechno, co na něm je...

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 21:22
od Maysner
prinejhorsim do nej prastit kladivem jesli to pomuze. muj starter uz zazil ran kladivem kdyz nekdy haproval a funguje dobre :lol:

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 21:23
od Vašátor
Jelen píše: To je, zkontroluj ten tlustej drát, co vede ke starteru a dotahni všechno, co na něm je...

A hlavně ho pořádně očisti! Přechodový odpory dokáží udělat svoje ... obzvláště pak na tak velkým proudu, jaký teče do startéru.

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 21:47
od JmJ
Zmer, jestli pri tom startovani, kdy se starter netoci, jde do starteru proud takovy jaky pri normalnim startovani. Tedy jestli se starter pokousi tocit, ale nejde mu to, nebo jeslti se ani poradne tocit nepokousi.

PříspěvekNapsal: úte kvě 13, 2008 22:26
od Hurikán
Hlavně před započetím prací odpoj baterku!!!

A vyzkoušej odběr jak psal JmJ. Ne ale měřením proudu, ale měřením napětí na baterii v okamžiku startování. Pokud teda nemáš ampérmetr s rozsahem 300 A :mrgreen:

PříspěvekNapsal: stř kvě 14, 2008 07:10
od JmJ
Hurikán píše:Hlavně před započetím prací odpoj baterku!!!

A vyzkoušej odběr jak psal JmJ. Ne ale měřením proudu, ale měřením napětí na baterii v okamžiku startování. Pokud teda nemáš ampérmetr s rozsahem 300 A :mrgreen:


:oops:

PříspěvekNapsal: sob kvě 17, 2008 23:35
od radek mb
Jelen píše:starter


Musím potvrdit Jelenovu myšlenku.Přesně ten samý problém měl táta s Nivou a opravdu to bylo starterem.Podle mechanika,který ho rozebral,byl startér plný jakéhosi bordelu.

PříspěvekNapsal: ned kvě 18, 2008 09:32
od jakke
no já to skusím akorát sme dali auto do servisu kvůli těm emisím a už je tam strašně dlouho

PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 17:37
od stezii
za studena nahodim, za tepla nejde nastartovat. STARTER SE TOCI. svicky novy, karbec serizenej. NEJAJY NAVRHY?

PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 17:39
od peet2101
U mě musíš dat při startování za tepla plnej kotel jinak nechytne. Možná to u tebe chce taky jenom najít správnej fígl :twisted: