po zahřátí nestartuje

Moderátor: Moderátoři

po zahřátí nestartuje

Příspěvekod jakke » úte kvě 13, 2008 19:10

když je motor studenej tak nastartuje hnet a když jedem cca30minut pak to na pár minut vypnem tak potom nechce naskočit a vypadá to jako by byla unavená baterka ale altík a baterka jsou nový
jakke
 
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha

Příspěvekod Jelen » úte kvě 13, 2008 19:47

starter
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod jakke » úte kvě 13, 2008 19:58

na něj rto nevypadá
jakke
 
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha

Příspěvekod Jelen » úte kvě 13, 2008 20:05

Jak to můžeš vědět?? Já zapoměl, ty jsi vědma a numerolog :-P
Pokud po zahřátí motor sotva točí, tak to bude tim, že je zahřátej i starter a něco se tam mohlo roztahnout. Vyvrať mé tvrzení faktem a ne blábolem... Příště už se nebudu snažit poradit...
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod jakke » úte kvě 13, 2008 20:20

no tak kupovali jsem ho nedávno ale uvidim vono taky ted sehnat něco kvalitního to je zázrak a neni možný že je tam někde uvolněnej kontakt?
jakke
 
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha

Příspěvekod Jelen » úte kvě 13, 2008 21:20

To je, zkontroluj ten tlustej drát, co vede ke starteru a dotahni všechno, co na něm je...
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Maysner » úte kvě 13, 2008 21:22

prinejhorsim do nej prastit kladivem jesli to pomuze. muj starter uz zazil ran kladivem kdyz nekdy haproval a funguje dobre :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Vašátor » úte kvě 13, 2008 21:23

Jelen píše: To je, zkontroluj ten tlustej drát, co vede ke starteru a dotahni všechno, co na něm je...

A hlavně ho pořádně očisti! Přechodový odpory dokáží udělat svoje ... obzvláště pak na tak velkým proudu, jaký teče do startéru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod JmJ » úte kvě 13, 2008 21:47

Zmer, jestli pri tom startovani, kdy se starter netoci, jde do starteru proud takovy jaky pri normalnim startovani. Tedy jestli se starter pokousi tocit, ale nejde mu to, nebo jeslti se ani poradne tocit nepokousi.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Hurikán » úte kvě 13, 2008 22:26

Hlavně před započetím prací odpoj baterku!!!

A vyzkoušej odběr jak psal JmJ. Ne ale měřením proudu, ale měřením napětí na baterii v okamžiku startování. Pokud teda nemáš ampérmetr s rozsahem 300 A :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod JmJ » stř kvě 14, 2008 07:10

Hurikán píše:Hlavně před započetím prací odpoj baterku!!!

A vyzkoušej odběr jak psal JmJ. Ne ale měřením proudu, ale měřením napětí na baterii v okamžiku startování. Pokud teda nemáš ampérmetr s rozsahem 300 A :mrgreen:


:oops:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod radek mb » sob kvě 17, 2008 23:35

Jelen píše:starter


Musím potvrdit Jelenovu myšlenku.Přesně ten samý problém měl táta s Nivou a opravdu to bylo starterem.Podle mechanika,který ho rozebral,byl startér plný jakéhosi bordelu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod jakke » ned kvě 18, 2008 09:32

no já to skusím akorát sme dali auto do servisu kvůli těm emisím a už je tam strašně dlouho
jakke
 
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha

Příspěvekod stezii » pon úno 16, 2009 17:37

za studena nahodim, za tepla nejde nastartovat. STARTER SE TOCI. svicky novy, karbec serizenej. NEJAJY NAVRHY?
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
Uživatelský avatar
stezii
 
Příspěvky: 31
Registrován: pon srp 25, 2008 09:47
Bydliště: Brno

Příspěvekod peet2101 » pon úno 16, 2009 17:39

U mě musíš dat při startování za tepla plnej kotel jinak nechytne. Možná to u tebe chce taky jenom najít správnej fígl :twisted:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron