po zahřátí nestartuje

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Jimmi » úte úno 17, 2009 11:57

Za tepla sešlápnout pomalu plyn až na podlahu, pak startovat. Nesmí se zmáčknout rychle, jinak to uchlastá akcelerační pumpička.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvekod Cory » úte úno 17, 2009 11:58

ja neviem, ale to je jedno ci stlacis rychlo alebo pomaly, aj tak sa vystrekne cely obsah benzinu pod akceleracnou membranou, ne?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11564
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pája » úte úno 17, 2009 12:46

Cory píše:ja neviem, ale to je jedno ci stlacis rychlo alebo pomaly, aj tak sa vystrekne cely obsah benzinu pod akceleracnou membranou, ne?


Sundej si dekl filtrboxu, kukaj na akceleračku a pomalu otvírej táhlem klapku až naplno. Pak to zkus rychle a uvidíš.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Laďuša » úte úno 17, 2009 14:43

Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12116
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Saša » úte úno 17, 2009 14:53

Laďuša píše:Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni

Tak jest . Karburátory "Lada" nemají obtokový kanálek jako Škodivky tudíž pokud je vše v pořádku dávkuje akcelerační tryska i při pomalém pohybu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Cory » úte úno 17, 2009 14:54

Jedine ak vyjde z potrubia trosku viac zotrvacnostou, ale je to zanedbatelne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11564
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pája » úte úno 17, 2009 16:12

Tak mám asi ideálně děravou membránu. :D
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Saša » úte úno 17, 2009 16:58

To by teklo ven ! spíš "ideálně propouští spětný ventil .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: po zahřátí nestartuje

Příspěvekod Pertlik » čtv pro 15, 2016 07:23

Cau! Uměl by nekdo poradit? Před časem sem se stal majitelem dalšího ladáka a to vaz 2121 1.6i karburator na LPG. Bohužel kratce po koupi se mě začal projevovat problém že lada za studena chytne prakticky na brnk (startuje na LPG) a otacky drží uplně v pohode. Po nějaké chvili kdy se motor začne ohřívat tak začne i se zaplým sytičem zhasínat (musím nohou drzet otáčky aby nezdechla uplně). Po uplnem zahrátí vydechne naposled a už nejde ani nastartovat. Vůz nechám kde je přijdu druhý den a zas stejný scénář - za studena uplně paráda po ohřátí nic.

Jako první mě napadla cívka - tu jsem vyměnil a možna to lepe chyta ale poroblém se nevyřešil. Napadlo by nekoho co bych měl jeste vymenit/vyčistit. Přemýslel jsem o svíčkách jestli již nejsou hotové ale jinak si nevím rady.

A jěšte jak je dole na prave straně motoru odvětrávání klikové hridele ze kterého jde merka na olej tak jeste kousek pod ní mám díru se závitem ze které mi při otáčkách doslova vystrikuje olej vůbec nevím co tam mohlo být nebo spíš melo být. Je to zhruba v místě, které sem vyznačil na fotce - foto je ilustrační ale mám stejný motor.

Dík moc za případné rady.
Přílohy
engine1.jpg
Pertlik
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř zář 09, 2015 11:50

Re: po zahřátí nestartuje

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát pro 16, 2016 16:40

Karb a obyčejné LPG ... to "i" je omyl, že?

Předně rozpohybuj a pošteluj řádně motor na benzín pak má smysl si hrát s plynem.

Provizorně můžeš plyn zkusit rozpohybovat takto: Na reduktoru hledej vrubovaný šroub co jím lze točit prsty. Tím se ladí bohatost na volnoběhu. Točíce vlevo se přidává bohatosti v pravo se ubírá. S postupným prohříváním motoru si se šroubkem hrej a hledej vrchol otáček čímž se dostaneš při zahřátém motoru na optimum. Hlídej si o kolik kam točíš, ať se můžeš v případě neúspěchu vrátit zpět.

Co se týče oleje tak asi nemáš zapojenu nějakou hadici z odvětrávacího traktu, nahoď detailní foto skutečného stavu. Díra se závitem je v místě čidla tlaku oleje, ale to je na kraji bloku u převodovky. Tam co máš kroužek bydlí měrka oleje, ale její díra nemá závit. Pokud je instalován modernější "odvětrávací" element jenž má měrku ve svém těle tak je díra pro původní zátku zaslepena gumovou záslepkou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11018
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: po zahřátí nestartuje

Příspěvekod Pertlik » čtv pro 29, 2016 12:43

Ahoj, díky za odpověď byl jsem ted nemocný tak jsem nemohl vyfotit. Kazdopádně mam odfoceno o co se jedná. V té díře je závit co mi tam teda chybí? :D
Přílohy
sd4.jpg
Pertlik
 
Příspěvky: 10
Registrován: stř zář 09, 2015 11:50

Re: po zahřátí nestartuje

Příspěvekod valda1971 » čtv pro 29, 2016 12:49

Klasiky tam mají měrku oleje.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7197
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: po zahřátí nestartuje

Příspěvekod Vašátor » čtv pro 29, 2016 13:44

valda1971 píše:Klasiky tam mají měrku oleje.

Pokud je měrka vyvedena z odvětrání klikové hřídele, na místě původní měrky má být ucpávka. Takže rada zní: ucpat :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9292
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron