Otáčkoměr 21061

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » sob srp 12, 2006 18:35

urcite by to slo, ja ale nie som elektrotechnik a to vyzaduje zasah do otackomera. Mozno niekto navrhne riesenie...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Ondro » ned srp 13, 2006 21:11

denis píše:když dám blinkry,začne se pohybovat ručička Vmetru, tudíž ta elektrika žije opravdu svým životem. :wink: :lol:

to asi bude bezne, tiez mi to robi :wink:
Ondro
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned črc 30, 2006 20:33

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned srp 13, 2006 21:33

Zkusil bych před otáčkoměr prsknout toto. Je to z jednoho zapojení z AR, otázkou je zdali by to příliš nezmenšilo citlivost ruského otáčkoměru, ale za zkoušku by to stálo, ev. se dá se laborovat s hodnotami součástek. Ještě by stálo za to mrknout se jak je zapojen vstup originálního a přizpůsobit ho zvětšením hodnoty ev. předřadných odporů pokud tam nějaké mají.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » pon srp 14, 2006 17:24

Tak dnes ráno jsem vzal z domu pár starých reostatů (drátových potenciometrů) a šel si s tím pohrát... metodou pokus omyl :wink: Výsledek? Otáčkoměr funguje pouhým napojením přes odporový dělič. Hodnoty odporů možná mohou být i větší, ale při hodnotách v kilo Ohmech se otáčkoměr nevybudil. Tak jsem je zvolil s ohledem na protékající proud a stav domácích zásob součástek. Myslím si že proud 10-ítky mA protékající děličem je ideální... no, jenom se domnívám... :D Najel jsem něco přes 50 km a otáčkoměru se nic nestalo, tak uvidím časem...
Pool
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 14, 2006 17:39

A pálí ti to dobře?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » pon srp 14, 2006 17:51

Koko Loko píše:A pálí ti to dobře?

Zapojením děliče jsem žádnou změnu na zapalování nezpozoroval.
Pool
 

Příspěvekod zeek » ned zář 10, 2006 18:28

mě před měsícem odešel alternátor při cestě do Prahy...vždy když se zvýšil odběr(zapnul jsem rádio, šlápl na brzdu, dal blinkr) tak otáčoměr začal lítat jako bláznivej.....od minima po maximum....po výměně alternátoru je klid :D
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Uživatelský avatar
zeek
 
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků