Kabely ke svíčkám

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Maysner » pon pro 29, 2008 19:41

mel jsem svicky bez odporu, kable taky, nerusil jsem ani svy radio ani radia aut v okoli :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod rosta » pon pro 29, 2008 21:44

mám modrý kabely-made in usa-jsou z tesly blatná-koupil jsem je v mototechně -mám je už 4 roky a absolutní spokojenost
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod plavec » čtv led 01, 2009 08:55

rosta píše: mám modrý kabely-made in usa-jsou z tesly blatná-koupil jsem je v mototechně -mám je už 4 roky a absolutní spokojenost


Jo na fáčku mám ty samý a spokojenost.
Naposledy upravil plavec dne čtv led 01, 2009 21:52, celkově upraveno 1
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod EMI » pát led 02, 2009 13:20

barva těhle kabelů je jen věc materiálu, já třeba zase používam černý

http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... ametry.php

podle informací co mám ale kabely stejně americký nejsou :D
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod popest » pát led 09, 2009 17:41

Takže už mi přišla odpověď.

Cituji:

1) odporové jádro - kevralová vlákna napuštěná uhlíkem a na nich polovodivá silikonová vrstva odpor 9-23 KOhmů na metr délky.

2) indukční kabel - kevralové vlákna polovodivá silikonová vrstva a na této vrstvě navinutý nerezový vodič odpor 4-5 Kohmů na metr délky.

U obou těchto kabelů lze použít neodrušenou svíčku oba by měly zabezpečit odrušení vlivu zapalování, u indukčního kabelu vlivem nižšího odporu a indukčnosti, se zlepšuje startování především v zimním období.

Tůma Vladimír - Tech. rozvoj
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod TomasK10 » úte kvě 19, 2009 11:57

Já měl na své ladě červené, dají se koupit dodnes cena 120Kč Jsou to staré klasické kablíky s měděným jádrem s odporem do 8 Ohm.Z palce jsem vydělal odpor a dal tam měděný drát průřez 16 a motor si jen předl.Když je odpor v palci nový má odpor kolek 5 KOhm a le časem má 50 KOhm a někdý až Mohm
TomasK10
 
Příspěvky: 28
Registrován: úte bře 10, 2009 11:07
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Cory » úte kvě 19, 2009 12:04

TomasK10 píše:Z palce jsem vydělal odpor a dal tam měděný drát


Nieže mi budes jazdit popod okna, ked budem pozerat film v telke :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod MartasBrno » stř čer 23, 2010 16:45

Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hurikán » stř čer 23, 2010 16:48

MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).

V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » stř čer 23, 2010 17:02

Co si pamatuji tak jsem na své 02 kabely ani víčko neměnil , a to jsem jí měl 15 let a najel sem s ní hodně přes 400 000 km . Kabely s obyčejným měděným drátem pokud se nepoláme izolace tak jsou věčné . S víčkem to bývá jiné , ale na 02 nikdy neodešlo a uhlík vydrží snad milión , ten se spíš stratí při demontáži .
Palce jsem vyměnil za tu dobu asi dva , jeden praskl - asi vlivem příliš utažených šroubů a druhému "shořel" odpor , po opravě M3 kou šroubem chodil dál ale rušil rádio tak "šel" ven .
Jediné co pravidelně odchází je kladívko a u rozdělovače s podtlakem ložisko . A to odejde kvůli přeřušenému zemnícímu pásku a tím pádem se to začne kostřit přes kuličky ložiska a ty se vyjiskří .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod MartasBrno » stř čer 23, 2010 23:17

Hurikán píše:
MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).

V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?


Jasně, přesně toto jsem myslel, mám to právě celkem podobné, ikdyž ne tak hezké (a pouze 01 :wink: )

Saša, no, to sem chtěl slyšet. Díky.

Konečně jsem odzimoval zeleného a kromě srdeční vady kterou trpí jsem se zabýval chováním při jízdě a chtěl vědět jestli není přetažený limit zmíněných dílů. V otáčkách, kdy modrej ještě rád hezky zatáhne toto přestává pálit, či ztrácí tah. Jedná se o jistý manévr při vyjíždění z garáže či parkovacího místa... Navyk jsem si najíždět na hraně jak s plynem tak se spojkou, a zelený to nepřenese přes srdce.
Už bych si taky mohl založit svoje téma, doprčic.
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Saša » čtv čer 24, 2010 16:27

Tak to je určitě unavené kladívko . Mne takhle potrápilo (v Traboladě) motor nešel přes 3800 ot/min .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod MartasBrno » čtv čer 24, 2010 20:06

Uvidím kdy se k tomu dostanu. Trochu sem to prohnal, umyl, nechal přes odpoledne vyfoukat a usušit a v noci uklidil.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pon zář 06, 2010 13:30

Měděné nikde nejsou mám vzít klasické uhlíkové?Jiná možnost není.
Veverka
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon zář 06, 2010 13:32

Je to celkem šumák, jen pak zvol správnou kombinaci svíček. Nemám se ti zeptat u nás na Táborské? Jedovnice jsou za chvíli.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků