Kabely ke svíčkám

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod radek mb » sob zář 22, 2007 09:23

Laďuša píše:Ať to ruší nebo ne, já u telky v tu chvíli stejně nejsem :mrgreen:

Tak tohle bych zapsal do zlaté knihy hlášek fora :D
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Laďuša » sob zář 22, 2007 09:42

radek mb píše:
Laďuša píše:Ať to ruší nebo ne, já u telky v tu chvíli stejně nejsem :mrgreen:

Tak tohle bych zapsal do zlaté knihy hlášek fora :D


No tak takovou knihu založ :lol: :lol: ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Honza 21061 » sob zář 22, 2007 10:29

Docela o těch měděných kabelech uvažuji. Přijdou mi spolehlivější, než ty uhlíkové. Tím lépe, že se ještě vrábějí, já už taky myslel, že je s nimi konec...
Možná to bude trochu znát i na jízdě... :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marek89 » sob zář 22, 2007 10:57

Ja mám modré uhlíkové. Auto ide dobre, rádio neruší nič.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
 
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob zář 22, 2007 15:47

Honza 21061 píše:Docela o těch měděných kabelech uvažuji. Přijdou mi spolehlivější, než ty uhlíkové. Tím lépe, že se ještě vrábějí, já už taky myslel, že je s nimi konec...
Možná to bude trochu znát i na jízdě... :roll:
Při jízdě nic nepoznáš, uhlíkovým kabelům se nebraň, Tesla Blatná dělá kvalitní kusy i v uhlíkovém provedení, ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.
Naposledy upravil Křečík Barbuška dne sob zář 22, 2007 19:36, celkově upraveno 1
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Nemo » sob zář 22, 2007 19:34

Koko Loko píše:ony ty technologie výroby přece jen pokročily dále.
_________________

Doufám! Já jsem s uhlíkovými kabely měl velké problémy, když jsem přešel na tranzistorové zapalování. Pořád se to přepalovalo, jiskry skákaly mezi kabely, no prostě propadák. Pak jsem se vrátil k měděným, a bylo po problémech!
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob zář 22, 2007 19:44

Rozdíly které jsem zaznamenal.
Staré uhlíkové Tesla - tvrdá černá izolační hmota, žíla vyrobená z čehosi černého spojeného s koncovkou pomocí měděného drátku, po letech odpor 15K - 20M
Nové uhlíkové Tesla - modrá asi silikonová izolační hmota z USA :x , žíla vyrobená z čehosi černého ovšem velice ohebná a díky tomu ohlá přímo pod koncovku, zatím bez problémů.

Používám i měděné, dle toho jaké svíčky zrovna koupím nebo najdu ve sklepě.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod čmelák » ned zář 23, 2007 01:35

no ja televizor rusim... kable su zle take akoby okusane len na i su ine kable tak tam musim neco zohnat
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Honza 21061 » úte zář 25, 2007 15:28

Koko Loko: Docela jsem se divil, když jsem rozbalil ty kabely v krabici Tesla Blatná a na kabelech nápisy Made in USA. Otázka je, jestli nejsou celé kabely USA a z Tesly už jen ty krabice. :roll: :) Každopádně mám je tam přes dva roky a řekl bych, že problémy s nimi zatím nejsou, alespoň jsem nic nezpozoroval.
Původně jsem tam měl červené originál, ale izolace byla na několika místech zčernalá, tzn. pravděpodobně to tam probíjelo a celé to bylo tak nějak mizerné...
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 26, 2007 06:21

Honza: kabeláž na metry dovezena z USA, v Tesle zpracovaná do podoby svíčkových kabelů :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod popest » pon pro 29, 2008 16:11

Chci se zeptat. Jakému typu kabelu by jste dali přednost? S odporovým jádrem nebo induktivním? Chci si koupit nový káble od Tesla Blatná, ale váhám nad tím jaký typ. Nikde jsem jejich porovnání nanašel.

Taky se chci jen ujistit - Pokud použiji s odporovým jádrem, tak dám svíčky BEZ odporu to je jasné. Pokud s induktivním tak ale TAKÉ BEZ ODPORU. Sice stejnosměrný odpor naměřím 0,0... ale podle toho co mě učí, by se to pro tu vlnu mělo chovat jako vedení s rozprostřenými parametry. Takže ten odpor to pro tu vlnu bude mít stejný jako to s tím odporovým jádrem. Je to tak?
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod Vašátor » pon pro 29, 2008 17:14

Kabely s odporovým jádrem - svíčka bez odporu a obráceně. Na jiskru je to jedno, ovšem kvůli odrušení je potřeba toto dodržet. V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon pro 29, 2008 17:19

popest píše: ... sice stejnosměrný odpor naměřím 0,0... ale podle toho co mě učí, by se to pro tu vlnu mělo chovat jako vedení s rozprostřenými parametry. Takže ten odpor to pro tu vlnu bude mít stejný jako to s tím odporovým jádrem. Je to tak?
Toť otázka, na to ti tu odpoví snad jen mágové jako PetrHC či Saša, já byl z toho induktivního tak vyděšen (neznalost) :oops: , že jsem si raději koupil ty odporové.

Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno
Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Vašátor » pon pro 29, 2008 17:53

Koko Loko píše:
Vašátor píše: V případě že nemáš v autě autorádio, je to naprosto jedno
Tobě možná je to jedno, ale pro ostatní budeš rušička.


To už by musela být pěkně blbá kombinace :). Já použil bohužel svíčky i káble bez odporu (náhoda je blbec) a ostatní neruším. Jen ruším kurník svoje rádio :?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod popest » pon pro 29, 2008 18:04

No já si myslím, že s tím induktivním jádrem to bude jak píšu. Protože jinak bych moc nechápal ten smysl teh kabelů. Podle mě, cílem tohoto kabelu je mít co nejměnší ztráty jako mají s měděným jádrem a mít co nejmenší rušení jako mají s odporovým jádrem.

Když se nad tím zamyslíte, tak to jako by bere tyto vlastnosti z těch dvou dalších druhú. (velice malý stejn. odpor - měď, velký vlnový odpor - odporové jádro). Každopádně už jsem psal email do Tesla Blatná nějakýmu ing. ať mi řekne, jaký "lepší" a také zda se musí použít svička s rezitorem u kabelu s induk. jádrem.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků