To som prekvapeny, o takom rieseni som este nepocul, starter S100 to urcite tak nema, starter renault8 tiez nie a na starej S1203 som tu cievku dokonca previjal (mala zaciatok a koniec vinutia z kuska medeneho drotu a samotna cievka mala vinutie z hlinikoveho drotu - sudruhovia zlepsovatelia sa cinili)
Cievka z startera sa bezne pouziva na otvaranie dveri (pri zavarenych kluckach), alebo kapoty a vsetky co som doteraz mal v ruke (neviem z akych starterov pochadzali) mali dva vyvody (resp. jeden vyvod a kostru).To podla tvojho popisu by nemohlo fungovat. Ked by sa starter roztocil a drzal by zopnuty castou cievky od stredu vinutia po kostru tak by ho vypnutie kluca nevyplo a tocil by sa do zblbnutia (resp. do odpojenia alebo vybitia baterky)
No nedalo mi to, pozrel som si literaturu a nieco podobne ako spominas sa pouziva u starterov pre velke vykony (v literature sa to nazyva "dvojstupnove zasuvanie", ale tam sa cast cievky pouziva na obmedzenie krutiaceho momentu statera pri zasuvani pastorka do zaberu a starter sa rozbehne plnym vykonom az ked je v zabere. Ale to sa zigulikov urcite netyka.