Ventilátor kúrenia

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Marťas » stř pro 01, 2010 22:17

Ano, ano, taky kvílí, taky kvílí :mrgreen:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř pro 01, 2010 22:22

Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Toto je kvalitní názor 8) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » stř pro 01, 2010 22:25

mne zakvilil raz, ked som striekal auto a bolo tam dost prachu...inak v pohode 8)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod dvk » čtv pro 02, 2010 10:36

Hej Coopere, moc takhle nekřič, ještě tu Fabku nemáš . ) Třeba na jaře všecko dopadne úplně jinak a budeš muset žigula chválit ještě další dva roky (a stejně si myslím, že fabka bude mít taky svoje mouchy a budeš na kombála ještě s nostalgií vzpomínat).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod Puhi » čtv pro 02, 2010 10:45

haha, kam vietor, tam plášť cooper? :lol: :lol: s fábiou si užiješ :wink: pevné nervy...
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Roman » čtv pro 02, 2010 12:56

Len tak pre uspokojenie "konkurecie". Mne na Tolede kvilil vetrak presne rovnako ako na zigulikoch. Az na to, ze po zacviceni som ho dokazal mat vonku za cca 15minut, co myslim ze u ziguliku sa nepodari ani najvacsim kuzelnikom :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod vintera » čtv pro 02, 2010 13:05

Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!


Myslím, že po zkušenostech s mnoha auty té doby žigul topí ze všech nejlépe.
Většinou je potřeba ventilátor v zimě jen na počáteční ofuk zapoceného okna, potom už ho musím vypínat, abych se neupekl. Chce to funkční termostat a dostatek vody v chladiči. :wink:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Jelen » čtv pro 02, 2010 13:11

Jo, Cooper má pravdu. Včera jsem jel 10 kilometrů hodinu a to mám kufr plnej krámů, povětšinou železnejch a na parkoviště jsem se stejně nevydrápal. Chtělo by to vymyslet přisypávání písku před zadní kola.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Dusan » čtv pro 02, 2010 13:30

za 5min mam vonku ventilator...aspon na 03-06...
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Roman » čtv pro 02, 2010 14:49

Klobuk dole. :D Asi si dobre zacviceny. :wink:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Laďuša » čtv pro 02, 2010 18:59

Většinou je potřeba ventilátor v zimě jen na počáteční ofuk zapoceného okna, potom už ho musím vypínat, abych se neupekl.

Tak to já si radši ztlumim topení :)

Jinak kvílení u větráku jsem u sebe eště nezaznamenal, tutu zimu jsem sice eště nejel, ale ty předchozí fungoval tiše.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Cooper » čtv pro 02, 2010 19:00

To mě ventilátor podivně drnčí na druhý stupeň, zní to, jak kdyby lopatky bušily do toho plastového tunelu kolem...
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Míra151 » čtv pro 02, 2010 21:54

Cooper píše:To mě ventilátor podivně drnčí na druhý stupeň, zní to, jak kdyby lopatky bušily do toho plastového tunelu kolem...


to budou asi klepat o ten nesmysl co slouží k regulaci rychlosti motorku
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod dvk » pát pro 03, 2010 09:41

Mě to drnčí jen v zatáčkách. Je to taková akustická indikace náklonu : )
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod MartasBrno » pát pro 03, 2010 10:46

Roman píše:Klobuk dole. :D Asi si dobre zacviceny. :wink:


Já to mám za 3 minuty - jednička tam nemá nic, co by zavazelo :)
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků