krtek86 píše:Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat
Jistě, v lisu už ani nekvikne.
Já měl s ventilátorem topení ještě na bílé pětce taky problém. Kvílel docela fest. Zezačátku jen studený a na jedničku, ale velmi rychle (během asi 3 týdnů) už kvičel furt. Tak jsem ho vymontoval, kompletně rozebral, vyčistil, namazal grafitkou, složil vystředil pouzdra a nakonec za použití ampérmetru, měřícího odebíraný proud při provozu naprázdno, nastavil hodnotu utažení víka motoru.
Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Děkujeme za "kvalitní a kulturní" příspěvek.