Ventilátor kúrenia

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » čtv pro 20, 2007 14:59

Kdyz se ta moje svine trochu projevovala, tak sem nahodi vetrak a do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt, ja totiz ani nevim, jak je ten ventilator tam umisteny a jestli se ma nejake mazani sanci vubec dostat na spravna mista.

Na werglu I to kvilelo za mrazu dycky, dokud se to neohralo :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Míra151 » pon lis 29, 2010 20:06

Tak dnes jsem kňučení větráku nevydržel a dal jsem jinej a stejnej z Fiata 127
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod Ivo » pon lis 29, 2010 23:22

Míra151 píše:Tak dnes jsem kňučení větráku nevydržel a dal jsem jinej a stejnej z Fiata 127

Jsem na tom líp. Mi už kvílet přestal. Netočí se totiž vůbec. Proud do něj jde, když přecvaknu vypínač, tak mi pohasnou kontrolky a to je vše. Ale dneska už jsem přišel na to, co s tím. Musím to nechat zahřát a potom během jízdy otevřít teplo na nohy. On se rozehřeje a pak jede. Bohužel, jsem v té době až na půl cesty do práce.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Puhi » úte lis 30, 2010 14:24

mne to robí podobne, keď je chladno, papľuh kvíli ako o život :lol: trochu zahriatia a ide ako nový :roll:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod vintera » úte lis 30, 2010 14:31

u všech pěti lad stejný problém, v zimě kvílí. Na chvilinku zapnu, vypnu, zapnu vypnu a je po kvílení.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod Luděk Musil » úte lis 30, 2010 14:51

vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Ivo » úte lis 30, 2010 16:52

Luděk Musil píše:
vintera píše:zapnu, vypnu, zapnu vypnu
Zcela stejný princip "odstranění závady na bývalé 21073. V létě klid, v zimě studený ventilátor obvykle po pátém Off-On ztichl. L.

To bylo loňskou zimu. Teď jsem postoupil asi na vyžší level a nepomáhá to. Dneska ráno jsem auto nastartoval a šel se oblíkat, ať se mezi tím trochu zahřeje. Když jsem asi po 10 minutách chtěl vyjet, tak už to v autě pěkně smrdělo. Zapoměl jsem večer vypnout ventilátor a ráno jsem si toho nevšiml. Kupodivu to všechno vydrželo. Zkoušel jsem ho dokonce zespod rukou roztočit, ale je tak zatuhlý, že to nejde. Takže mě čeká výměna, jenom netuším kdy.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Petr HC » úte lis 30, 2010 16:53

JmJ píše: ...do jeho sani sem nastrikal v malych davkach WD40 a on dal kupodivu pokoj. Mozna to je jen placebo efekt,...

Placebo ne - spíše náhoda. Mně kvílel také, ale už je to více než 10 let, takže nepamatuji přesný postup. Vím jen , že za pomoci zubařského zrcátka a dlouhé zahnuté infuzní jehly se mi podařilo dostat pár kapek oleje na hřídel rotoru do blízkosti jeho kluzných ložisek. O ostatní se postarala vzlínavost oleje a byl nadlouho pokoj. Ale byla to podobná práce, jako dostat se výfukem k ventilům.
P.S. Ivo, jsi na nejlepší cestě ke spálení rotorového vinutí.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Majo » stř pro 01, 2010 10:19

ja som ventilator vybral, rozobral a moj osobny sustruznik mi vytocil nove puzdra z nejakeho samomazneho matrosu/s primesou grafitu/ a odvtedy je klud :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod ger007 » stř pro 01, 2010 12:44

ty mas osobneho sustruznika ??? hergot to sa niekomu zije :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Puhi » stř pro 01, 2010 14:46

nech takých púzdier urobí pár sád, určite sa tu nájdu blázni (vrátane mňa) čo mu to v pohode zaplatia :wink:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod krtek86 » stř pro 01, 2010 14:54

Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat ;-)
krtek
krtek86
 
Příspěvky: 96
Registrován: ned bře 21, 2010 20:25
Bydliště: Kardašova Řečice

Příspěvekod Cooper » stř pro 01, 2010 21:08

Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Cooper
 
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Hurikán » stř pro 01, 2010 21:15

krtek86 píše:Tak větrák už neřešim. V létě kvílel, tak jsem ho celý rozebral, promazal a teď? Když je auto studený, tak kvílí znova. Taková blbá práce s blbým přístupem to byla a k ničemu. Takže ať si kvílí, stejně jednou musí přestat ;-)


Jistě, v lisu už ani nekvikne. :weedman:

Já měl s ventilátorem topení ještě na bílé pětce taky problém. Kvílel docela fest. Zezačátku jen studený a na jedničku, ale velmi rychle (během asi 3 týdnů) už kvičel furt. Tak jsem ho vymontoval, kompletně rozebral, vyčistil, namazal grafitkou, složil vystředil pouzdra a nakonec za použití ampérmetru, měřícího odebíraný proud při provozu naprázdno, nastavil hodnotu utažení víka motoru.

Cooper píše:Pak že žigul je stavěný na zimu.....HOVNO!!!!

Děkujeme za "kvalitní a kulturní" příspěvek. :roll:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod ger007 » stř pro 01, 2010 21:53

dnes jak som auto nastartoval po 5 dni na mraze a hned som ho pustil tak zakvilil inac som s tym nikdy nemal problemi, hned som ho vypol zapol a fachcil po tichu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků