Moderátor: Moderátoři
Honza 21061 píše:Což by možná souhlasilo s tím mým, ale spíše bych řekl, že existují lépe omotorované kousky. Zkušenosti bohužel nemám, více Žigulů k porovnání taky ne (i když projížděl jsem se a přišlo mi, že pokaždé jely patnáctky lépe) a budu si muset pořídit stroboskop, nějakým zázrakem se pokusit dobře rozpočítat stupně na řemenici a laborovat, dokud to zkrátka nepojede úplně nejlépe. Pokusím se i přeměřit kompresní tlaky i když to je něco, co raději nechci znát.
V létě mi seřizoval předstih pomocí stroboskopu Myšo a dávali jsme tam 5°, potom to nějakou dobu jezdilo naprosto bez chyby o týden později jsem na dlouhé trase naměřil spotřebu pod 7,2. Zvonilo to sice trochu taky, ale až zkontroluji těsnění pod svodama výfuku, tak budu moci spravedlivě vynést soud- mám pocit, že to, co 2 roky hledám v zapalování nakonec bude v něčem jiném.
Honza 21061 píše:To je v pořádku, pro motory 1200 a 1300 literatura (jak Tůma, tak Jurčenko) uvadí 5-7°, zatímco pro motory 1500 a 1600 je to 3-5°. (ale nevím, kolik nastavují karburátoroví 1,7 čkáři.. )
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků