Vašátore díky za info. Mám tam vše jak má být. Motor 21043 s karb. a katem. Cívka nová 2108 asi 3 roky, modul taky nový asi 3 roky, bezkontaktní snímač na rozdělovači (zatím původní), VN s přeskokem jiskry, předepsané svíčky, kabely Tesla taky asi 3 roky. Vše jsem kupoval v Autoladě (kromě kabelů a svíček) přímo na můj model a ročník. Nedělám žádné harakiri s kombinacema dílů co k sobě nepatří. Akorát se ty Silver svíčky lišily mezerou 0,55 a 0,7 mm, což výrobce Brisk v označení nerozlišuje a vyrábí zrovna s tou mezerou, kterou uzná za vhodné. Zjistíš to jen změřením šuplerou, nebo vhodným průměrem drátu.
Vliv nižší teploty vzduchu nebyl, svíčky jsem měnil ještě když bylo teplo skoro 15 st. nad nulou. Ani teď se vlivem teploty volnoběh už dál nesnížil. Nic jiného se neměnilo. Je to poznatek pro který nemám zcela jasné vysvětlení. To znamená vždy po jedné svíčce dát starou a vyzkoušet která to snížení volnoběhu dělá....