Ako vyrobit plosny spoj?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte led 23, 2007 15:28

Vašátor píše:Jen bych doporučil otvory vrtat ještě před leptáním (jako první úkon, ještě před čištěním desky a kreslením).
Z toho bych měl obavu, neb si myslím, že v porézní stopě po vrtáčku zůstane zašitý nějaký zbytek chloridu a pak uhnije nožička, ale je pravdou, že by to snad trvalo století.

Jinak jsem tady asi jediný, který kuprextit nejdříve natře barvou a pak vyškrábe dělící čáry, které následně odleptá? :?
Přílohy
Dscn5460.JPG
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Vašátor » úte led 23, 2007 16:02

Koko Loko píše:
Vašátor píše:Jen bych doporučil otvory vrtat ještě před leptáním (jako první úkon, ještě před čištěním desky a kreslením).
Z toho bych měl obavu, neb si myslím, že v porézní stopě po vrtáčku zůstane zašitý nějaký zbytek chloridu a pak uhnije nožička, ale je pravdou, že by to snad trvalo století.


No po leptání se to samozřejmě musí opláchnout. Ale to tak jako tak. Já prvně tisky leptal a až potom vrtal .... ale časem jsem přišel na to, že je lepší prvně vrtat a až pak kreslit a leptat. U tisku s tlustými cestami je to jedno. Ale když si člověk dává záležet a udělá pěkný tisk s tenkými cestami, vyleptá ho a pak mu nedejbože při vrtání sjede ruka .... no potěš. Když sjede u nenakresleného tisku, lze jeden špatně vyvrtaný bod jednodušše při kreslení přizpůsobit.

Dělal jsem takto již spoustu tisků a že by u některého uhnila nožička součástky :D Hehe :D ...to větší paseku udělá bouchnutej kondenzátor ..... buchl mi v audio zesilovači a než jsem to rozdělal, zežralo to půlku tisku :?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » úte led 23, 2007 16:14

TO Koko Loko: Idem robit presne to,co mas na tom obrazku :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte led 23, 2007 16:17

Cory píše:TO Koko Loko: Idem robit presne to,co mas na tom obrazku :D
Tak mnoho štěstí a pevné nervy.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » úte led 23, 2007 16:28

este taka jedna otazocka trochu od temy:Mal si pri vyrobe toho zapalka nejake problemy, napr. so schemou a kolko ta vyslo?Diky
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte led 23, 2007 20:27

S krabicou, chladičem tak nějak do 450Kč, už nevím. Jediný problém jsem měl se zapojením toho BUčka neb dokumentace z internetu byla divně nakreslená a pletly se mi vývody, než jsem na to došel prošel jsem malou vnitřní krizí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pisty » úte led 23, 2007 20:43

Koko Loko píše:S krabicou, chladičem tak nějak do 450Kč, už nevím. Jediný problém jsem měl se zapojením toho BUčka neb dokumentace z internetu byla divně nakreslená a pletly se mi vývody, než jsem na to došel prošel jsem malou vnitřní krizí.


Tak to mas pravdu. Kolektor je na puzdre!!!, Emitor na 2 a baza na 1.
. Robil som to pre tyznom. Zapalko uz slape. Len mam male problemy (asi cievka cakam na fackovu). Fugovalo na prvy krat. 8) :D :P
Přílohy
bu931.jpg
bu931.jpg (6.93 KiB) Zobrazeno 1641 krát
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte led 23, 2007 20:47

Specifikuj "problémy" já mám origo cívku a jede to v pohodě, jen musím mít svíčky 0,7mm na větší mezeru to děla bordel (zmenšila se maximálka, zvedla spotřeba paliva, dokonce to způsobilo zvýšený výtlak oleje do filtrboxu, jinak jezdilo v pohodě), taktéž přemýšlím o favocívce, neznáš její přesné označení?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pisty » úte led 23, 2007 20:58

Tak zacal mi vynechavat jeden valec.?! Ale ked zoslapnem plyn tak ide super.
Na benal to vyleti hore ako keby isiel motor vyskocit. Inac super startuje skoro na prvy krat aj na plyn. Mam to tam akurat 2dni a presiel som tak 50Km. Na urichlene zavery je este priskoro. Skusim nastavit odtrh kontaktov. Chystam sa vymenit motor tak ma to moc nesere. Inac Super!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Tak ta favo ma oznacenie 115914010.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Vašátor » úte led 23, 2007 22:09

Koko Loko píše:(zmenšila se maximálka, zvedla spotřeba paliva, dokonce to způsobilo zvýšený výtlak oleje do filtrboxu, jinak jezdilo v pohodě)


Toto ovšem není způsobeno konstrukví zapalování, ale nevhodně nastaveným předstihem. Předstih se totiž musí lehce přenastavit. Myslím, že lehce zvětšit odtrh kladívek a ..... bohužel nevím :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte led 23, 2007 22:16

Vašátor píše:Toto ovšem není způsobeno konstrukví zapalování, ale nevhodně nastaveným předstihem. Předstih se totiž musí lehce přenastavit. Myslím, že lehce zvětšit odtrh kladívek a ..... bohužel nevím
Bych to spíše tipnul na problém ručního přestavování LR15YC na 1,1mm a používání origo cívky, neb mi to v Trnavě Marek zkouknul a problém žádný neshledal. Navíc mě to již poněkud netíží neb tuto zkušenost jsem učinil v srpnu 2005 od té doby jsem jezdil na svíčkách v základu a po migraci na 15ctku také problém nemám.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Myso » stř led 24, 2007 08:25

Vašátor píše:lehce zvětšit odtrh kladívek
??? to co je za pakarnu? sak zapalko tam davas preto aby si mohol zmensit odtrh (fyzicky), zvacsit uhol zopnutia kontakov. standard je 55+-3, s elektronikou mozes ist az po 65, teda ja som mal 65 a 1,1mm na svieckach...

favo cievku mam doma jednu funglovku a zrejme je aj na predaj :)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Cory » stř led 24, 2007 09:23

Kolko by si za nu chcel?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Myso » stř led 24, 2007 09:39

Cory píše:Kolko by si za nu chcel?
tak 300Sk
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Cory » stř led 24, 2007 10:14

Mohlo by byt,ale skusim sa este poobzerat po blizsom okoli.Este ti dam vediet.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků