Blikající světla

Moderátor: Moderátoři

Blikající světla

Příspěvekod zeek » ned pro 03, 2006 19:38

Nazdárek...tak jsem tu s dalším problémem...
Když nastartuju a otáčky se zvednou nad cca 1200 tak mi začnou blikat komplet světla a palubovka...zkoušel jsem vyměnit regulátor napětí a dal jsem tam elektronickej a začalo to blikat ještě víc než předtím....už to bliká vážně hodně moc... :cry:
Nevíte někdo co s tím je :?:
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Uživatelský avatar
zeek
 
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice

Příspěvekod Nemo » ned pro 03, 2006 21:33

Uhlíky v altíku? nedotažené/zoxidované svorky na altíku, ? baterce? :scratch:
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod radek mb » ned pro 03, 2006 22:14

mě to dříve dělalo na 05 a bylo to docela nepříjemné,hlavně v noci.Po důkladném poklepání altiku kladivem problém zmizel :twisted: Ale chtělo by to proměřit,jak hodně to napětí kolísá
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod tek » pon pro 04, 2006 14:24

Na mojí nulapětce se to děje taky. U mne je to způsobeno s největší pravděpodobností špatným kontaktem jednoho drátu, co vede do alternátoru. Furt mi vypadával, když jsem ho tam zastrčil (je to takový hranatý plastikový konektor), tak to fungovalo správně, ale jak jsem s tím asi furt šachoval, tak se asi porušil nějak kontakt v tom konektůrku a je vymalováno.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
tek
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marcel » úte pro 05, 2006 20:12

tam cvakni konektor novej a jeto
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS :)
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
Uživatelský avatar
Marcel
 
Příspěvky: 1122
Registrován: ned led 15, 2006 19:58
Bydliště: Hajnice u trutnova

Příspěvekod zeek » úte pro 05, 2006 20:24

Tak jsem to měřil a na baterce tam je bez zapnutejch světel 15,5 voltů stabilně při 2tis ot. když zapnu světla tak cca 14,9 voltu...což je troche moc:(
Taky když mám 2 tis ot. a nemám nic zapnutýho tak začne blikat kontrolka dobíjení a cvaká to její relátko....(jinak jak jsem psal že blikaj světla tak stejně působí i třeba větrák..kolísá rychlost slyšitelně....)
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Uživatelský avatar
zeek
 
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice

Příspěvekod Marek » úte pro 05, 2006 21:13

Systém Ti přebíjí !!! Pozor na to, zničí to baterku.

Před lety jsem měl stejný problém - blikala mi kontrolka dobíjení a kolísalo napětí v palubní síti až k 17 V (rozmězí 13,5 - 17 V). Hledal jsem to opravdu dlouho, přes výměny alternátoru a relátek dobíjení a nevímco ještě.

Nakonec jsem to našel úplně náhodou - uvolněná pojistka č.9 (na modelu 2103) v nožích.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Dusan » úte pro 05, 2006 21:27

No dost blba vec ..tahali tu štavu cez pol auta :) a neda sa to poriadne regulovať lebo vznikaju ubytky na kably od baterky k regleru :( :twisted:
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Marek » úte pro 05, 2006 22:49

Dusan píše:No dost blba vec ..tahali tu štavu cez pol auta :) a neda sa to poriadne regulovať lebo vznikaju ubytky na kably od baterky k regleru :( :twisted:


V Octavii II je skoro 9 kilometrů drátu a nebliká to. V délce vedení to není. Problém je jinde.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Blikající světla

Příspěvekod EMI » stř pro 06, 2006 08:09

zeek píše:Nazdárek...tak jsem tu s dalším problémem...
Když nastartuju a otáčky se zvednou nad cca 1200 tak mi začnou blikat komplet světla a palubovka...zkoušel jsem vyměnit regulátor napětí a dal jsem tam elektronickej a začalo to blikat ještě víc než předtím....už to bliká vážně hodně moc... :cry:
Nevíte někdo co s tím je :?:

Já to mam taky: Mě to ale dělá regulátor - ten původní MADE IN CCCP drží napětí nejlíp, ale občas nesepne a nedobíjí to, tak jsem ho vyměnil za českej, se kterým to napětí kolísá, měl jsem tam i polovodičovej, ten měl největší skok -1V +1,5-1,8V. Alterntorem to neni - ten jsem měnil za generálkovanej!!! Tak asi takhle je to u mě...
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod EMI » stř pro 06, 2006 08:15

Marek píše:Nakonec jsem to našel úplně náhodou - uvolněná pojistka č.9 (na modelu 2103) v nožích.

Pojistka?? To jsem nezkoušel... je ale fakt, že to uchycení pojistek neni 100%. Já je mam podložený vyřezanýma jasanovýma klínkama - wood tuning :D
Já mam ale max. napětí 15,8 V, tak nevim?? Třeba je to něco jinýho...
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Marek » stř pro 06, 2006 12:45

Regulované napětí nesmí překročit naprázdno 14.4V, jinak to poškozuje baterku.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Dusan » stř pro 06, 2006 14:49

takto...bez svetiel je na baterke 13,8V zo svetlami 14,7 V.... na regleri pri rosvieteni svetiel poklesne napetie a preto si ho zvysi...reisenim by bolo natiahnut pre regler napete priamo z baterky ale len pre snimanie napetia.... tj u skodovackeho pripojit na lavu krajnu svorku.
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod zeek » stř pro 06, 2006 16:48

Bylo to tou pojistkou :shock: Takže světla už krásně stále svítí...blinkry blikají...stěrače stírají...ostřikovače ostřikují :D
Děkuji Marku :!: :!: :!:
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Uživatelský avatar
zeek
 
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice

Příspěvekod Marek » stř pro 06, 2006 18:48

Paranormální jevy!!!

Ještě, že jsem si vzpomněl........
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků