Já mohu polovodičový jen a jen doporučit-pro baterku je to mnohem větší komfort.A LED diody neřešte,vždyt kdo se může pochlubit tím že mu v mot.prostoru něco svítí pokud mu tam zrovna něco nehoří a nebo nežhaví do běla..A navíc staý rele je jen zbytečná zátěž váží to snad půl kila a i když jej seřídíš tak pružina je většinou unavená a stejně to má zas jiný hodnoty.
Tak, jak jsem byl rád, že už to dobyjí, tak včera otevřu kapotu a na plusovém kontaktu baterky mám tam pěknej spečenec a páčil jsem to kladivem Může to být baterkou? nebo to teď zase přebyjí?
Takže začni od znova:na svorkku 67 v alternatoru popř u reg.relé musí jít po zapnutí klíčku 12V.
Zkonroluj si upevnění svorek,pokud nic tak od relé odpoj 15 a 67,spoj je a nastartuj melo by to dobíjet naplno cca 18-20 V.Pokud ano je vadné relé!Pokud opet ne tak je vada v altíku.Tod v rychlosti asi tak vše,víc ti na dálku nepomůžu.Tak at sa darí