tonda píše:Většina těchto zapojení neřeší rozdíl mezi zapojením žárovek H1,H7 které mají jedno vlákno a žárovek H4 které mají 2 vlákna /dálkové,potkávací/ přitom svítit může jenom jedno vlákno. V situaci kdy neustále svítí u H4 potkávací vlákno a večer řidič zapne světla a rozsvítí dálková svítili by obě vlákna součastně, což je špatně. Proto tam musí být u H4 ještě jedno relé které po přepnutí na dálková světla odpojí potkávací....
U žigula trochu bezpředmětné, protože u žigula máš trojpáčku a pouze jednu polohu přepínače na rozsvícení světel. Tudíž pokud přemostíš relátkem vypínač světel, parkovací/potkávací/dálkové pak přepínáš u volantu. U ostatních aut bych to viděl podobně - relátkem pouze přemostit vypínač světel, nikoli zapojit přímo na světla.