Hodinky

Moderátor: Moderátoři

Hodinky

Příspěvekod inetko » čtv říj 19, 2006 22:13

Hľadám do Lady 2103 tie hodinky, ktore sice nikdy neukazovali spravny cas, ale tie moje odišli. Nevie mi niekto poradiť, kde by sa to dalo kúpiť, alebo zohnať? Na vrakoviskách majú samé 2101, alebo bez hodín. Prosím poraďte, dakujem!
Barborka BA3 21061 :), Suchoň
inetko
 
Příspěvky: 31
Registrován: čtv říj 19, 2006 13:30
Bydliště: SR, TRNAVA

Re: Hodinky

Příspěvekod Tomáš » pát říj 20, 2006 09:27

inetko píše:Hľadám do Lady 2103 tie hodinky, ktore sice nikdy neukazovali spravny cas, ale tie moje odišli. Nevie mi niekto poradiť, kde by sa to dalo kúpiť, alebo zohnať? Na vrakoviskách majú samé 2101, alebo bez hodín. Prosím poraďte, dakujem!


hodiny do žigulíka to je velmi zrádné téma...takže za
1.)..vyráběly se hodiny do 2103/06..origo Ruský..pokud na ně někde narazíš poznáš je podle toho,že ručička nepulzuje,ale prostě utíká..čísla sou napsaný sudý 12,2,4,6,8,10

2.)pak je tu typ č.2 montovaný zkraje do 2107 (lze i do 03/06)..ten se stále prodává,ale jeho kvalita je natoluk mizerná,že naprosto nedoporučuji shánět..poznáš ho tak,že ručička už pulzuje a čísla sou 1,3,5,7,9,11

3) je tu typ montovaný hlavně do 21073 a 21044..to sou hodiny Quartz...sou vynikající spolehlyvý a přesný..prodávají se,ale cena je kolem 1000,-


takže tady máš celkový výčet
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Chaloupka » pon říj 30, 2006 08:32

Zdar, pro ty co mají stejný problém s hodinami (nejdou, opožďují se). udělal jsem přesně to, co jsem tu někde četl.

vyndal nefunkční staré hodiny 2103, rozebral chromovaný kroužek ( jde to velmi těžce, musíte mít velkou slovní zásobu, aby povolil, ale nezmačmali jste ho jak papír od sekany :D , stačí sním otáčet a nalést místo, kde je přerušený kryt, tam zmáčknout kroužek a pomocí silou vyšroubovat) Strojek jsem vystříkal kontaktolem a promazal olejíčkem, nevím kterým (vyjetý z fychtla) a zadělal spátky. Pomocí stopek jsem den seřizoval šroubkem, co je v zadu ozn. +/-
Je to 14 dní a hodiny chodí bez přerušení a seřizování. skuste to, třeba jim domluvíte, jako já :wink:
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Uživatelský avatar
Chaloupka
 
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad

Příspěvekod Tomáš » pon říj 30, 2006 09:44

ano toto je velmi dobré řešení,ale jen pokud nejsou v háji i kolečka.a osičky..ty totiž trpí srážející se párou vevnitv hodinách a korodují a deformují se..jen bych příště místo vyjetého oleje raději použil olej k mazání např.šicích strojů
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Chaloupka » pon říj 30, 2006 09:51

Já měl štěstí, hodiny byly jen zatuhlé. olijíčku bylo málo (štětečkem na osyčky) :D
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Uživatelský avatar
Chaloupka
 
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad

Příspěvekod čmelák » pon říj 30, 2006 10:45

ja som tam fukol voltmeter
hodiny mam na radiu :D
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Chaloupka » pon říj 30, 2006 10:52

To jsem nejdřív zamýšlel taky, ale jak se ti tam podařil dát? :?: díra na hodiny je větší. voltmetr má menší průměr jako teploměr. Já jsem voltmetr na svoji 2103 přidelal pod prostřední panel, resp. pod rádio. kastli mu tvoří rozřezaná palubka 2105 ve tvaru podkovy. někdy skusím zaslat foto. je to docela dobré řešení. :idea:
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Uživatelský avatar
Chaloupka
 
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad

Příspěvekod Jelen » pon říj 30, 2006 12:12

Chaloupka píše:udělal jsem přesně to, co jsem tu někde četl

To je přesně to, co jsem napsal :-D Jsem rád, že moje metody taky pomáhaji... :-)
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Chaloupka » pon říj 30, 2006 12:14

Fajn, aspoň vím komu poděkovat za nápad :D
VAZ 2103, "velitelský vůz", r.v. 1978, 5Q
Uživatelský avatar
Chaloupka
 
Příspěvky: 76
Registrován: úte črc 11, 2006 12:05
Bydliště: HK/Březhrad

Příspěvekod Majo » pon říj 30, 2006 13:24

čmelák píše:a som tam fukol voltmeter
hodiny mam na radiu

:) detto
ja som pouzil velky budik z Liazky, myslim ze povodne ukazoval tlak oleja, je presne toho priemeru co Lada hodinky. Pouzil som z neho obal s chromovym ramikom a do neho osadil volmeter z 05ky. No ako to vyzera posudte(ale foto si najdite sami .-P ), ale aspon tam neni diera(ci nefunkcne hodiny)
Ozaj, skoro som zabudol, voltmeter by nemal byt pripojeny nastalo(teda na kable od hodin) lebo ma dost velky kludovy odber. Ja to tak sice mam uz vyse roka a nikdy mi to baterku nevybilo, ale na zivotnosti jej to urcite neprida.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Myso » pon říj 30, 2006 16:16

aj voltmeter som fukol do prdele lebo nic som sa od neho nedozvedel akurat ma sral jak sa furt mykal... teraz tam mam teplotu oleja a s toou sme kamarati...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod inetko » pon říj 30, 2006 21:05

Ja som svoje hodinky rozobral a sklamane zistil, ze uz nepojdu. Totiz problem je na oske, ktora pohybuje plastove koliecko (sekundovej rucicky). Je na nej akoby dve segerovky a medzi je zub ozub. kolecka. No a ten jeden kruzok, ci "segerovka" sa zlomila. Takze to nespravi ani hodinar.. Oska sa toci teda kmita, ale to je tak vsetko..
Barborka BA3 21061 :), Suchoň
inetko
 
Příspěvky: 31
Registrován: čtv říj 19, 2006 13:30
Bydliště: SR, TRNAVA

Příspěvekod MZ » úte říj 31, 2006 18:45

Majo píše:
čmelák píše:a som tam fukol voltmeter
hodiny mam na radiu

:) detto
ja som pouzil velky budik z Liazky, myslim ze povodne ukazoval tlak oleja, je presne toho priemeru co Lada hodinky. Pouzil som z neho obal s chromovym ramikom a do neho osadil volmeter z 05ky. No ako to vyzera posudte(ale foto si najdite sami .-P ), ale aspon tam neni diera(ci nefunkcne hodiny)
Ozaj, skoro som zabudol, voltmeter by nemal byt pripojeny nastalo(teda na kable od hodin) lebo ma dost velky kludovy odber. Ja to tak sice mam uz vyse roka a nikdy mi to baterku nevybilo, ale na zivotnosti jej to urcite neprida.


Tak to asi jezdíš docela často - nechat to stát a :) Voltmetr má odběr cca 220mA. Na měřidlo celkem nářez.
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
Uživatelský avatar
MZ
 
Příspěvky: 237
Registrován: úte dub 19, 2005 17:57
Bydliště: Holýšov

Příspěvekod Majo » úte říj 31, 2006 20:33

fuha to som ani nevedel. no tusim raz stalo auto bez jazdenia 6 dni. Viac urcite nie, normalne jazdim denne, to som bol chory :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod čmelák » stř lis 01, 2006 23:30

no ja som to napojil na stalo na tie kable co isli do hodin, takze voltmeter mi jako zabija baterku? hmmm do pice to musim nejako prerobit

kto mi da napad? a riesenie? dakujem
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků