svíčky!

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Teepee » pát srp 18, 2006 08:45

Ale nic to nemění na tom, že ta tabulka postrádá jednoznačnou úměru 7=17, 8=15, 9=14.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod wlken » pát srp 18, 2006 09:11

tak bych ten můj problém uzavřel tak,že prostě koupím N15YC,jako každý jiný a pouze pokud by to nevyhovovalo,tak bych zkusil něco jiného.. :wink:
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Uživatelský avatar
wlken
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon črc 24, 2006 06:35
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod Teepee » pát srp 18, 2006 09:49

wlken píše:tak bych ten můj problém uzavřel tak,že prostě koupím N15YC,jako každý jiný a pouze pokud by to nevyhovovalo,tak bych zkusil něco jiného.. :wink:


Skoro přesně tak, jen:
1. do LADY BRISK L15YC (já kupoval 28 Kč/ks)
2. Svíčky Brisk jsou (dle mé zkušenosti) velmi kvalitní, takže pokud nebudou vyhovovat, je třeba se zamyslet jestli není na motoru něco špatně seřízené.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Nulašestka » pát srp 18, 2006 10:09

Bezva,zkusíme ty čtrnácky. :wink: Díky,hlavně Teepee,za rady.
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Teepee » pát srp 18, 2006 10:20

Nulašestka píše:Bezva,zkusíme ty čtrnácky. :wink: Díky,hlavně Teepee,za rady.

No vidíš, jak sis sám našel odpověď na svou otázku:
I ten vyšší kompresní poměr mě k takové odpovědi svádí (více stlačená směs se dříve zapálí o stejně horkou svíčku)
Jde mi o to kde hledat chybu,jestli v karburátoru bez el.mag.ventilu,nebo právě svíčkách.Takže hlavní dotaz zní:může na to mít vliv to že on má vyšší kompresní poměr a sice 8,8:1 Případně jaké jiné vhodnější svíčky zvolit?Díky za rady a nápady.

Ale já sám mám praktickou zkušenost, že svíčka buď pálí a nebo nepálí a taky že je po vyndání černá a nebo přepálená a nebo dobrá=cihlová. Ale že by nějak zásadně ovlivňovala chod motoru mi nikdy nepřipadalo.
I když vím o machrovi, který doporučuje u nových svíček zkontrolovat i vzdálenost elektrod s tím, že bezpodmínečně musí být u všech válců stejná, jinak to prostě nemusí mít ideální chod.
Slovy, když to nepomůže víš aspoň že svíčky jsou v pořádku a že je máš nový.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod wlken » sob srp 19, 2006 15:14

jasně,eLka,s krátkým závitem by to asi nebylo to pravé.... :P
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Uživatelský avatar
wlken
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon črc 24, 2006 06:35
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod wlken » sob srp 19, 2006 15:35

Teepee píše: Svíčky Brisk jsou (dle mé zkušenosti) velmi kvalitní

Já si taky myslím že jsou kvalitní,i když mnoho lidí jima pohrdá - jednou jsem sháněl N17 do embéčka(docela nedostatkové zboží) a do telefonu mi jeden prodavač řekl: "víte my děláme zahraniční auta,vy chcete dát Brisk do cizího auta??to bych nikdy neudělal,na to zapomeňte!"nevím co se mu na Brisku nelíbí.. když v sortimentu mají svíčky i pro Ferrari.... :)
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Uživatelský avatar
wlken
 
Příspěvky: 72
Registrován: pon črc 24, 2006 06:35
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 21, 2006 12:08

Se svíčkami Brisk jsem já osobně velmi spokojen :wav: .
Pro běžné seriové motory Lada všech kubatur jsou nejvhodnější L15YC. Pokud jsou na motoru úpravy typu snížená hlava, upravená vačka etc. jsou vhodnější 14-ky.
Já (jezdím na plyn) používám L14YC. Zkoušel jsem jezdit i na "Silverkách" (svíčky pro LPG) - ale měl jsem s nimi spíše negativní zkušenosti. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Pool » pon srp 21, 2006 14:03

Teoreticky by se dalo ještě použít místo Brisk svíček L15... svíčky D15... jsou stejné, mají stejný závit, akorát na dotažení postačí menší klíč (č.16).
Silverky mám teď v autě a jezdím s nimi na benzín, v kombinaci s el. zap. to chytá za studena na první otáčku motoru, takže spokojenost.
Pool
 

Příspěvekod dusin » pon srp 21, 2006 14:08

Nevim,zda to víte,ale Brisk je oficiálním dodavatelem svíček pro fabriku Lamborghini.Myslim si že to o kvalitě vypovídá dost.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Příspěvekod Teepee » pon srp 21, 2006 14:46

Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Majo » pon srp 21, 2006 20:48

no moja skusenost s inymy svieckami nez brisk je zla. Zrovna dnes som nadaval, mam sviecky myslim od MASTER SPORT Germany a po cca 8000km na LPG uz citit, ze to nie je ono. Dokonca dost vyrazne vynechavaju hlavne na studenom motore. Musim kupit stare dobre Brisky, nedavno mi vydrzali skoro 3xtolko nez tieto...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod ARMAN » úte zář 19, 2006 20:07

Takž... jsem včera čet tady v topiku a dnes na benzince(i když je mi jasne že je to tam +10-30% normalni ceny ale co, moc darečku ode mě nedostavala holka jedna) si poprve (:oops:) koupil Laďěnce svičky za 174kč/4ks... v praci před koncem pracovni doby abych se pak neusvinil jsem vyměnil svičky řikam si "teď to naskoči bez sytiče, bez šlapani na plyn před otočeni kličkem a bude držet otačky hned" :mrgreen: jasněěěěěěěěěěěě :lol: jsem byl zklaman že sice chytlo ale pak chciplo(jako vždy) protože jsem nedal sytiča :? nastartoval jako dycky - dojem - 0... je to uplně stejny jak to bylo :( ...ja vůl jsem vyhodil skoro 2 kila co mohli jit na benal atd atp par hodin do konce prace jsem čas odčasu si vzpoměl a zanadaval :lol:

Tykrawo si nepamatuju kdy ma Samoška takhle hladce jela!!! Obrázek Hned jsem si to neuvědomil ale jak jsem ji na par nehlidanych mistech protah plice bylo citit že to jede a jde za plynem(v ramci 47kW samo) stabilnějc... pak skoro celou dobu jsem měl vyply radio jak jsem se kochal rovnym zvukem motoru :P se mi zdalo že je i tišši v záběru než dřiv, ale to se mi asi fakt zdalo... Do kopca plny kotel a ujel jsem novemu Polu(gti?) on ale asi neměl chuť mě dohanět... nechal mě si to užit :mrgreen:
Takova blbost a takova změna! :)

Jinak jaky je rozdil v L15YC a LR15YC? myslim užitkove vlastnosti... nějaky vyhody o ktere jsem se ošidil že jsem koupil ty prvni?
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte zář 19, 2006 20:22

L - svíčka bez odrušovacího odporu vhodná pro odporové (uhlíkové) zapalovací kabely
LR - svíčka s odrušovacím odporem vhodná pro měděné zapalovací kabely
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod ARMAN » úte zář 19, 2006 20:26

no ja tam mam černe kabely :shock: :mrgreen: ne myslel jsem kromě technickych detailů ma to nějake vyhody jine? asi ne že?
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron