Moderátor: Moderátoři
wlken píše:mám jeden trapný a nejapný dotaz - dospěl jsem k názoru že většina z vás používá svíčky L-15,i na stránkách Brisku je doporučujou pro vozy Lada..ale v manuálu i v Tůmovi jsou předepsané svíčky L-7,nové značení L-17...tak nevím...
Nulašestka píše:Hm,pokud vím tak jsou doporučené L 14 a L 15.Možná se pletu v těch čtrnáctkách. Na tvoje auto doporučuji L(R) 15 YC.Jinak když už jsme u toho,kolega s 2101 se potýká se samozápaly při vypínání motoru.Mysleli jsme že je to svíčkami,no teď jezdí provizorně na L 15 YC,které v mém motoru odsloužili bez nejmenších problémů cca 25 000 Km.Já tyhle problémy neměl a nemám.Jde mi o to kde hledat chybu,jestli v karburátoru bez el.mag.ventilu,nebo právě svíčkách.Takže hlavní dotaz zní:může na to mít vliv to že on má vyšší kompresní poměr a sice 8,8:1
Dawid píše: Nejezdi na nejakou divokou smes?
wlken píše:není v té srovnávací tabulce chyba?? N7R=N17C,ale N7Y=N15YC ,to je nějaké divné,myslel jsem že to číslo nezávisí na vysunutí jiskřiště...
Teepee píše:wlken píše:není v té srovnávací tabulce chyba?? N7R=N17C,ale N7Y=N15YC ,to je nějaké divné,myslel jsem že to číslo nezávisí na vysunutí jiskřiště...
Jestli je to chyba nevím, vypadá to jakoby to byla chyba. Dokonce N7R je odrušená svíčka, měla by jí odpovídat NR17C.
Jinak, tepelná hodnota svíčky je přímo úměrná vysunutí jiskřiště.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků