svíčky!

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: svíčky!

Příspěvek od valda1971 »

dmatej píše:..... svíčky měním spíš kvůli věku než kilometrům.

A není to zbytečné ? Vždyť svíčka "nestárne". Chápu to třeba u gumového rozvoďáku a pod.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky!

Příspěvek od Luděk Musil »

Cory píše:Ja mam skusenosti, ze Brisky su velmi dobre, ale na klasicke ziguly, maximalne s bezkontaktnym zapalovanim. Akonahle tam je LPG, alebo je to striekacka, zacne to robit problemy.
Nevím, co mám v Grantě natož ve Vestě :oops:
Brisky jsem dával do všech svých (viz podpis) žigulů a bez jediného problému či zmetkovitého kusu. A po jedné špatné zkušenosti se "silverkama" pro LPG jsem i na plyn dával obyčejné. A výměnný interval jsem dodržoval 10.000 km. I to byl možná důvod bezproblémového užívání.
Jen tak na okraj: Vy, co máte (eventuální) problém se svíčkama - sáhněte si do svědomí a přiznejte, jak často měníte?
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky!

Příspěvek od dmatej »

Tak Vašek psal o zmetkovém kusu, tak předpokládám, že to poznal hned po montáži.

Ohledně těch mých NGK v Kalině, teď pro jistotu koukám do deníčku, začaly zlobit po asi 8000 km, pak jsem snížil odtrh, chvíli to pomohlo, po 13000 km šly ven (houby 20), protože se to zhoršilo hodně - permamentně mokrý, přitom auto vodu nežere vůbec a olej pořád stejně jako když bylo nový (litr 5W40 na 10000 km). Briskům nechávám 1 mm odtrh, na 2101 myslím 0,7 mm, na Kalině jsem měnil po 33 a 39 000 km :-)

Ohledně věku - taky mě to napadlo, ale většinou taky pěkně oreznou, protože auta stojí venku. Nevyhazuju je, syslím je do krabice, pokud nejsou poškozený/vadný.

Jinak ten odkaz na Brisk se mi líbí ještě z toho důvodu, že se tam dá pěkně vyklikat konkrétní typ auta a doporučené svíčky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: svíčky!

Příspěvek od JmJ »

Na bezkontakt s civkou pro bezkontakt davam leta L15TC-1 a jezdim myslim velmi spokojene :-). Kazdopadne uz se to tu nekde resilo tak v roce 2014.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky!

Příspěvek od Vašátor »

Jak u Brisku, tak i u NGK jsem narazil na zmetky, které po 1000km přestaly úplně fungovat. Slabá jiskra, nepravidelné zapalování. U NGK je obrovský rozdíl, zda-li jsou Japan či France. To ovšem člověk při objednavce nepozná. Stejně tak Brisk Russia mi v Corse kilometry nenajely. NGK dáváme do hodně Ziguliku a až na zmetky si nikdo nestěžoval. Zmetky jsme chytli asi sérii, protože to byly hned 3 svíčky na jednom motoru, po 1000km.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“