Je to pojistka buzení alternátoru.Její jmenovitá hodnota je 8A.Mě neustále praskala,tak jsem tam dal na 16A a je to v pohodě.Pro šťouraly:Vím,že se to nemá,sám jsem elektrikář-slaboproudař.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn / KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
To jsem jednou udělal.Postupně jsem zvětšoval hodnotu pojistky.Začal jsem na 8A,skončil na drátku.Potom už přišel dým spoza přístrojové desky a takovej malinkej požárek elektroinstalace.
Ale to vlastně vůbec nevadilo protože se jednalo o Škodu 105 S.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn / KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 175/487
Já zase udělal pravý opak na pojistce č.1 (16A- zapalovač, brzdovky, klakson, světýlka, hodiny...) měl jsem tam celý rok 8A a vlastnoručně jsem ji tam dával, divím se, jak jsem to mohl takhle pomíchat. Když jsem to zjistil, hned tam šla 16A a ještěže jsem nekuřák, jinak by asi šla do háje. Teď mám lepší pocit v tom, že je ten obvod silnější a spolehlivější.
keby sla ta pica poistkova na trube tak by domna vcera nenacuval taky senilny dedko... ale bolo to len jemne, trosku som vyrovnal znacku, to je vsetko... a potom poistka smeroviek mala zly kontakt... doteraz nic a v 1 den hned 2 poistky seru