Elektronické zapalování řízené procesorem

Moderátor: Moderátoři

Elektronické zapalování řízené procesorem

Příspěvekod radek.taraba » čtv bře 23, 2006 07:36

Chcete-li se podívat na elektronické zapalování IMFsoft v Akci mrkněte na stránky www.imfsoft.cz Máme tam řadu videií a zodpovězených dotazů FAQ. Je uveřejněno i samostatné zapalování pro Škodovky, které lze použít samozřejmě i pro Lady. Je možné namontavat i na kladívka, indukční, hallův nebo optický snímač.
Umožňuje přesnou otáčkovou s vhodným snímačem i podlakovou regulaci předstihu s možností nastavování a vizualizace předstihu a otáček za běhu motoru. Vše pomocí vašeho PC. :lol:
radek.taraba
 

Příspěvekod Roman » čtv bře 23, 2006 09:31

Neviem ako kto, ale Myso uz zacal setrit, chcelo by to este par blaznov nech je zlava za mnozstvo :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Majo » čtv bře 23, 2006 10:34

ououou. Tak to ja blazon som, co len o to. Bohuzial momentalne bez penez :(

Ale ak Myso bude dost dlho setrit(tak aspon 3mesiace), tak sa pridam 8)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Dusan » čtv bře 23, 2006 17:31

Hezke len.... aby to išlo na aute :D,,,, prace by tam ešte bolo :)
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Pája » pát bře 24, 2006 18:28

Já bych do toho šel...
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Tomáš » pát bře 24, 2006 18:30

co váš všechno do těch našich ladušek napadne já čumím :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 26, 2006 10:40

Ano, s touto věcí přišel už h.a.s. , nicméněž oproti tehdejší době tam přibyla ta krabička pro čtyřtakty čímž to začalo býti zajímavé i pro nás. Otázkou je nakolik je rozumná investice cca. 2000Kč do běžné seriové Lady a myslím, že by bylo vhodné, aby zařízení obsluhovala respektive ladila osoba znalá problematiky pochodů v motoru, což tedy já nejsem, ale kdybych někdy měl zbytečné dva litříky asi bych to z hecu zkusil, mmj. momentálně cca. 3/4 roku používám ve svém kompozitu el. zapalování viz. jiné téma v této sekci s plnou spokojeností.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Trevor » ned bře 26, 2006 11:23

No ked som si to precital tak to nie je az take "heavy" ako sa to na prvy pohlad moze zdat a musim suhlasit s Dusanom ze este je tam co vylepsovat.

Ak som spravne pochopil tym obrazkom tak ono to zistuje polohu klukovky len z dvoch bodov co je na urcenie predstihu dost nepresne a nebolo by odveci keby to vedelo robit korekciu aj na zaklade podtlaku v sacom lebo to tiez zobrava dost velku ulohu.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Dusan » ned bře 26, 2006 13:32

Stare rozdelovače nemali korekciu podtlaku a fungovalo to...Ale tiež som toho nazoru..že ked mikroprocesor tak aspon s minimom veci...ked už nie vstreky a lambda sondu :D

Ja mam mikro procesor,a zatial skončil na tom že reguluje predstih a koniec. I ked su pripravene vstupy na rozne korekcie...

Ked že auto nejde ako ma osadil som klasiku kladivko a spol a idem zistovať prečo to nejde ako ma. :(
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 26, 2006 15:43

Trevor píše:No ked som si to precital tak to nie je az take "heavy" ako sa to na prvy pohlad moze zdat a musim suhlasit s Dusanom ze este je tam co vylepsovat.

Ak som spravne pochopil tym obrazkom tak ono to zistuje polohu klukovky len z dvoch bodov co je na urcenie predstihu dost nepresne a nebolo by odveci keby to vedelo robit korekciu aj na zaklade podtlaku v sacom lebo to tiez zobrava dost velku ulohu.


Jen dotaz, jestli jsem to pochopil správně té věci stačí snímat kladívko a zbytek už dělá podle uživatelem zadané křivky.
a) je tomu tak?
b) nebude překážkou aktivní odstředivá eventuelně podtlaková regulace v rozdělovači?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Roman » ned bře 26, 2006 16:25

Ja si zasa myslim,ze je to dost otvorene. Je tam dost vstupov na dalsie snimace, ktorymi by sa mala dat charakteristika ovplyvnovat, a samozrejme ak sa pouzije origo rozdelovac (prerusovac), tak je nevyhnutne odstredivu a podtlakovu regulaciu zablokovat
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Trevor » ned bře 26, 2006 17:20

No precital som to este raz a vsetko a nie je to az take hrozne ako sa zdalo aspon podla toho programu to ma 4 anlogove vstupy ktore su plne konfigurovatelne takze nie je problem tam prihodit par cidiel naviac.

To KokoLoko: ak som tomu pochopil spravne tak da sa pouzit aj klasicke kladivko teda rozdelovac nechas tak ako je akurat ze treba nastavit aby rozopnutie kladivka bolo pri max predstihu u lady je to tusim 32stupnov pred HU. Pricom to je brany ako referencny impulz a elektronika nastavuje predstih oneskorenim od toho impulzu.

Autor tohto threadu (Radek Taraba) je podla vsetkeho autorom toho zapalovania takze treba najist nanho email ... :lol:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 26, 2006 18:13

Právě nejvíc mě irituje, že nerozumím funkci motoru (úvratě, předstihy apod.) :oops: , nicméněž jsem to pochopil tak, že nastavím základní předstih to jest u 1300 5-7° tuto hodnotu zadám do toho prográmku v poli snímač otáčení, načež naedituji tu křivku třeba dle obrázků z Tůmy a to celé se nacpe do té černé krabičky. Z rozdělovače se "nějak" odstraní ty závaží co hejbou s deskou a odpojí se podtlak. Pak ta elektronická potvora bude akorát přidávat předstih v závislosti na otáčkách. Předpokládám, že ty jiskry ve víčku pak budou skákat normálně. Pokud jsem napsal nějakou kokocinu, tak sorry. :rabbit:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Trevor » ned bře 26, 2006 18:25

no predstich mozes nastavit na tych 5stupnov ale potom musis ostredivu regulaciu zablokovat na max doraze co je teda tych 32 ci kolko je to. Alebo to zablokujes hned na zaciatku ale potom musis nastavit cely rozdelovac natocit na tych 32stupnov. Ono by to malo regulovat nejak tak v case mezdi zazihmi si to vypocita dobu oneskorenia a ked prijide impulz tak caka urcitu dobu a potom to hodi iskru v pripade ze vyrata ze predstih bude 32 tak hodi hned ako prijide impul a nebude cakat. cim mensi predstih tym dlhksie oneskorenie. Tak nejak som to vykoumal z toho textu co bol na stranke.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod VaSek » ned bře 26, 2006 19:27

Myslim ze by byl hrich pouzit pri tomo zapalovani rozdelovac. Jestli to spravne chapu, pri pouziti dvou dvouvyvodovych civek(myslim ze se pouzivali v Olcitu, ale pouzivaji se i u novejsich aut) by bylo mozne obejit se bez rozdelovace(snimani polohy na hrideli rozdelovaci vnasi akorat dalsi chybu). Polohu klikoveho hridele snimat primo na remenici. Mam k tomu obdobne vyhrady jak uz psal Trevor, jenze toto reseni je uz tak propracovane hlavne co se tyce sw. Myslim ze jsou za tim spousty hodin prace a vymyslet uz vymyslene se mi opravdu nechce (ikdyz dane reseni neni uplne podle mych predstav)
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků