Elektronické zapalování řízené procesorem

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pája » pon bře 27, 2006 05:57

Koukal sem, že ceny jsou uvedeny bez DPH... Ale i tak bych do toho šel.
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Roman » pon bře 27, 2006 08:33

Oltcit ma klasicku cievku, s dvojvyvodovymi som sa osobne stretol iba na Maluchovi - FIAT 126.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Trevor » pon bře 27, 2006 10:47

Dvojvyvodove cievky mala tusim aj ickova samara. U starsich aut je to trochu problem ale novsie to uz maju vsetky. Treba ale pozerat nato ze ako je to urobene lebo niektore maju aj priamo driver a rj len posiela log. impulzy

Sice ta hracka vie budit dve cievky naraz ale asi nie dve dvojvyvodove. Neviem ci to vie urcovat polohu klukovky takze to s touto kombinaciou moze byt problem.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod VaSek » pon bře 27, 2006 12:17

Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Pšenda » pon bře 27, 2006 13:41

To je pěkné zapálko. O tom by se dalo uvažovat.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Trevor » pon bře 27, 2006 14:00

VaSek píše:Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).


Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod VaSek » pon bře 27, 2006 16:49

Trevor píše:Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.

JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Pšenda » pon bře 27, 2006 17:14

VaSek píše:
Trevor píše:Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.

JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Dusan » pon bře 27, 2006 17:34

Ked k tomu autor neda manual ,schemu a origo program tak je to o ničom... Vrtat sa vniečom čo neviete ako funguje je na.... A žeby vam on kazdy druhy den niečo upravoval v programe nehroziii :) A že vam to všetko prezradi si nemyslim ked to ma na kšeft....
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Deli » úte bře 28, 2006 12:47

Dusan píše:Ked k tomu autor neda manual ,schemu a origo program tak je to o ničom... Vrtat sa vniečom čo neviete ako funguje je na.... A žeby vam on kazdy druhy den niečo upravoval v programe nehroziii :) A že vam to všetko prezradi si nemyslim ked to ma na kšeft....

Proc by mel autor poskytovat vsechny tyto informace? Sdeli jak to funguje, co se kde pripojuje a jak se to nastavuje...
Deli
Deli
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Deli » úte bře 28, 2006 12:58

Pšenda píše:
VaSek píše:
Trevor píše:Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.

JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.
Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.

Ve FAQ k elektronickym zapalovanim pisou:

Cívka ze Škody Favorit má odpor 1,2 ohmu. Podmínka pro použití cívky je odpor 2,5 ohmu a větší, proto tuto cívku použít nelze.

A v manualu k zapalovani jsem se docel:

Pro optimalizaci typu indukční cívky a jejího buzení slouží položka Energie jiskry. Pro indukční cívky s odporem menším než 2 ohmy je nutné nastavit buzení střední až minimální, které zamezí přebuzení indukční cívky a jejímu přehřívání. Pro cívky s odporem větším než 2 ohmy slouží nastavení buzení střední a maximální. Kompromisem buzení indukční cívky je nastavení pro řízení energie jiskry, které řídí buzení na základě hodnoty palubního napětí.

Takze tam maji trochu spory ...
Deli
Deli
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov

Příspěvekod VaSek » úte bře 28, 2006 13:11

To Dusan: Vsak prave predpokladam, ze nastavim krivku predstihu, krivku podtlakove regulace a hotovo. Proto jsem ochoten do toho dat ty penize, ze me to uz nebude stat dalsi cas. Jenom navrh hw je pro me tak od boku 40 hodin prace, aby to melo nejakou uroven, na sw je to urcite jeste nekolikrat vice casu.
To Deli: Vsak na tu nejasnost kolem buzeni jsem upozornoval...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod Pája » úte bře 28, 2006 13:24

Ta FAQ debata je ale k zapalování pro nějakou dvěapulu, s tim škodaign, nebo directign to nemá nic společnýho.
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Dusan » pát bře 31, 2006 16:23

Už len poznamka pripajať procesor k kladivkovemu prerušovaču nie je to prave... sice zmenšenie odtrhu niečo porieši ale neviem v akom stave mate radialnu volu na oske rozdelovača. To bude dalšia nepresnosť.
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

el zap

Příspěvekod stav » pát bře 31, 2006 16:56

neodolal jsem a připojuji svůj názor / hrubě laický / 1) pokud by mělo zařízení pracovat s klasickým kladívkem tak nevidím až takový pokrok, z dřívějších zkušeností je právě tato část dost háklivá na čistotu kontaktů, únava pérka, opotřebování části co klouže po vačce a pod. 2) šel bych do toho za předpokladu, že ty kladívka budou nahrazena jiným zařízením, že montáž provede odborná firma, která mě dokáže garantovat, že od chvíle montáže to bude fungovat bez nutností dalšího ladění a experimentování a bude mi úplně jedno jaké parametry má ta nebo jiná cívka. 3) dovolte mi vyjádřit obdiv a respekt k přispěvovatelům, na jak vysoké odborné úrovni dokáží toto zařízení popisovat.
Uživatelský avatar
stav
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř led 25, 2006 18:48
Bydliště: Klatovy

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků