co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Moderátor: Moderátoři

co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Příspěvekod gogo » stř bře 22, 2006 14:47

samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.
Uživatelský avatar
gogo
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvekod Little Red Riding Hood » stř bře 22, 2006 14:52

u těch baterek je rozdíl jen v kapacitě( aspoň doufám)..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Brandy » stř bře 22, 2006 14:52

Poskodit se snad nemuze nic. Akorat se muze stat, ze to nebude altik schopen dobijet.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod čmelák » stř bře 22, 2006 17:24

myslim ze akurat budes moct dlhsie trubit blikat svetlami (alebo tvoje deti) ako obvykle
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Richard Novotný » stř bře 22, 2006 17:45

Kapacitu ničím nenahradíš.Kdysi ve Š1000 MB jsem měl 125Ah z vejtřasky a zima mi nic neříkala.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
Richard Novotný
 
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov

Re: co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Příspěvekod Tomáš » stř bře 22, 2006 17:51

gogo píše:samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.


osobně ti doporučuji použít 55Ah já měl i 65Ah...vcelku bez problémů...akorád musíš jezdit delší tratě aby ti to altík dokrmil...je to vcelku jedno....jedno,ale není a tady nikdo nezmínil...zajímalo by mě jak tam tu 75Ah baterku narveš...já tam tu 65 měl už na doraz a jestli se nepletu tak 75 je ještě v fous větší...takže nevím nevím...a navíc žigul má kontakty + a - naopak než klasika
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Pája » stř bře 22, 2006 18:00

Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Tomáš » stř bře 22, 2006 18:04

Pája píše:Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.


hm vidíš to je taky pravda ..to zas bude nějaký to kilečko navíc...i 55AH se pěkně pronese cestou domů na nabíječku :lol:
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Roman » stř bře 22, 2006 19:59

Aku len chces, aj ked si tam das 150 Ah absolutne nic sa nestane. Bludy o tom ze ju nedobijes si nevsimaj. Jedine obmedzenie je rozmer.Ked ti to nebude dobijat, dokazes dlhsie v pripade nutnosti ist na baterku. Ked ti to bude dobijat, tak sa ti dobije, mozno jej to bude trochu dlhsie trvat, ale dobije sa.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » stř bře 22, 2006 22:47

Taky v tom vidím jenom problém rozměru.
Vozím ve Favoritu taky 55ku místo 44ky a to už dlouhá léta.Je sice fakt,že se někdy nemusí dobít při couračkách,ale stalo se mi to zatím jenom jednou,že bych jí musel dávat na nabíječku proto,že jsem jí vycoural.A to bylo popojíždění jen do krámu a podobně(do 5 km) a to po dobu několika měsíců.Stačí,aby jel člověk párkrát kolem 25 km a je to zase v pohodě.
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

Příspěvekod denis » čtv bře 23, 2006 07:22

Altík dokáže dát tolik, že natlačí i tu 100Ah baterku. Nestane se vůbec nic, jen budeš moct déle startovat aniž bys ji vymlátil, ovšem s tím umístěním je to fakt.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod gogo » čtv bře 23, 2006 07:48

dik za nazory. Hlavne za tie vecne.
Uživatelský avatar
gogo
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvekod Pavel04 » čtv bře 23, 2006 09:07

Minulou nedeli sem vesele nesl do auta 60 AH a hle, opravdu jsou ty kontakty opacne, at sem delal co sem deal, nemoh sem ji zaopojit, protoze ty kontakty sou opravdu opacne :wink: . Takze si budu muset udelat desi minusovej kabel abude tam v pohode. Teda tam je nejaka vybehana 40 :cry: , takze se na jetou sedesatku uz celkem dost tesim, ale ono to nakonec uz bude jedno... Uz byva i nad nulou, takze tak behem dvou tydnu dam benzinu na startovani vale :twisted: .
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Tomáš » čtv bře 23, 2006 09:24

jjo už mockrát sem přemýšlel co má žigul naopak od standardu....třeba zapalování na levo...obrácený ty kabely byterky....
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod LukasJachim » čtv bře 23, 2006 09:29

Ja mam v 2107cce baterku 75Ah z Renaulta. Vesla se tam uplne nadherne, v provozu nijak nevadi (naopak, kdyz mi odesly uhliky, ani sem si toho nevsiml), akorat sem musel dat delsi kabel na kostru kvuli otocenym kontaktum. Absolutne zadny problemy s tim nejsou...
LukasJachim
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků