co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Roman » čtv bře 23, 2006 09:34

1203 sme prevadzkovali so 150Ah, super vec a v zime aj ako zataz zadnej napravy :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Wolf » čtv bře 23, 2006 09:42

Roman píše:1203 sme prevadzkovali so 150Ah, super vec a v zime aj ako zataz zadnej napravy :D

Taky jsem ji tam mel, nez mi na ni polozil jeden muzikant stojanek na noty :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Brandy » čtv bře 23, 2006 09:52

Tomáš píše:jjo už mockrát sem přemýšlel co má žigul naopak od standardu....třeba zapalování na levo...obrácený ty kabely byterky....

Taky jsem o tom uvazoval. Okynka se stahujou otacenim klicek na druhou stranu nez jsem zvyklej z jinejch aut, dvere se odemykaji otocenim klickem na druhou stranu nez je obvykly (da se ale predelat)... Mozna toho bude jeste vic.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Majo » čtv bře 23, 2006 10:30

Brandy: to nic, ale na mojej 06 sa kazde dvere odomkynaju inym smerom :lol:

Ale k baterkam - ja som vozil najviac 70Ah v kombiku a voslo to tam, dokonca aj stranovo sedela. V 06ke sa mi daju namontovat obidva typy bateriek, teda aj prava aj lava, kable su dost dlhe.

Ale co sa mi podarilo najvacsia brutalita bola baterka z Lady(55Ah) v otcovom Fiate Cinquecento(povodne tam je nieco nad 30Ah). Skoro mi to tam nevoslo, aj drziak som musel prihnut. Ale to uz sa to auto skoro naklanalo do strany pod tou vahou :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » čtv bře 23, 2006 14:14

Porad mi neni tak uplne jasny, proc chce nekdo cpat do Lady baterku s vetsi kapacitou. Ja tam mam uz 4 roky Akumu 55 Ah a naprosto bez problemu. Po mesici stani v nejvetsich mrazech to tocilo starterem jak divy a auto v pohode naskocilo.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Teepee » čtv bře 23, 2006 14:21

Brandy píše:Porad mi neni tak uplne jasny, proc chce nekdo cpat do Lady baterku s vetsi kapacitou. Ja tam mam uz 4 roky Akumu 55 Ah a naprosto bez problemu. Po mesici stani v nejvetsich mrazech to tocilo starterem jak divy a auto v pohode naskocilo.
Stačí mít v síti nějaký trvalý odběr a hnedle člověk šilhá po co nejsilnějším AKUmulátoru. Neb platí úměrnost:více Ah = více dní startovatelnosti. I když tato situace lze vyřešit udržovací nabíječkou velikosti nabíječky k mobilnímu telefonu zapojující se do zásuvky zapalovače.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Brandy » čtv bře 23, 2006 14:28

Teepee píše:Stačí mít v síti nějaký trvalý odběr a hnedle člověk šilhá po co nejsilnějším AKUmulátoru. Neb platí úměrnost:více Ah = více dní startovatelnosti.

Pravda, na to jsem nepomyslel. :oops:
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Rafan » čtv bře 23, 2006 18:07

Laicky dotaz - kdyz dam do auta silnejsi baterku, nemusim hlidat vysi staleho proudu ? Myslim tim jestli neni potreba delat nejake upravy, kdyby mi treba deda mraz radoval 125ah baterku...
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod Brandy » čtv bře 23, 2006 18:51

Rafan píše:Laicky dotaz - kdyz dam do auta silnejsi baterku, nemusim hlidat vysi staleho proudu ? Myslim tim jestli neni potreba delat nejake upravy, kdyby mi treba deda mraz radoval 125ah baterku...

Zadne upravy netreba. Jediny v cem je rozdil, je to, ze muzes delsi dobu odebirat proud nez se baterka vybije. Proto to i zaroven dyl trva, nez se nabije.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Nulašestka » čtv bře 23, 2006 19:35

S tou kapacitou je to ale poslední dobou nějaké podivné.Souvisí to s těmi moderními akumulátory které jsou už snad nějak jinak konstruované a u kterých jsou použity rozdílné materiály.My jsme řešili problém když nám do Focuse při"servisní"prohlídce dali 45Ah místo 60Ah.Nic nám hajzlové neřekli,já na to přišel asi za 14 dní náhodou...Tak že je půjdeme zbuzerovat.Ale nejdřív že si zjistíme co se do toho auta dává.Tak jsme obtelefonovávali různé autorizované prodejce se záminkou že jsme si koupili Focuse z bazaru a že nás zajímá co tam má být za baterii.Jaké bylo naše zděšení když nám všude řekli že pokud je to Motorcraft(a je) tak že 45Ah! :shock: Bylo to ale až od roku výroby 2000 tuším.A pro benzín.V papírech od auta,které jsou dobré leda tak na podpal,je jenom 12V...
Takže pokud jde o ty nové akumulátory,prase aby se v tom vyznalo...zimu to odjezdilo bez problému,v -20 jsem nenastartoval jenom já,žejo,no a to se s tím autem jezdí jen štěky do 10 km...víceméně město...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Ondra 07 » čtv bře 23, 2006 20:30

Taky bych casem volil vetsi baterku,precejenom zima je zima a spotrebicu bude az az... Tak kolem tech 100Ah by bylo bezva,otazka jestli takhle tezkou baterku nefouknout nekam do kufru,vylepsilo by se zatizeni auta...Hlavne ji dat nizko.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod denis » pát bře 24, 2006 07:27

On člověk neřeší baterku, dokud nenakopne ráno auto a když si navíc člověk naimplantuje centrál s dálkou+super rádio značky SONY, je životně důležité, mít dobrou baterku či vyšší kapacitu. Není nic neobvyklého, že rádia této značky papají bez tatranky od 50-100mA a s tatrankou, když jen svítí hodiny něco kolem 350mA. Vypadá to jako malý odběr ale po 14 dnech stání už takřka nelze nastartovat-osud?? :lol: :lol:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Rafan » pát bře 24, 2006 07:57

Ta vaha je docela znat.. nebylo by lepsi mit dve 50ah baterky, kazdou v jednom rohu ?
Rafan
 
Příspěvky: 151
Registrován: stř čer 29, 2005 08:25
Bydliště: Praha

Příspěvekod gogo » pát bře 24, 2006 08:05

Denis kua, ako vies ze mam SONY?

Inak aby bolo kazdemu jasne, mam zigula a feliciu, jedno z nich pojde z domu. Zigul ma baterku dva dni pred smrtou a felda taky rok jej davam. Zaver: kupa jednej baterky, a tym padom radsej kupim silnejsiu, ktoru v pripade potreby pouzijem tam kde bude treba. Otazka znela ci silnejsou nic nepokazim a myslim ze ste mi odpovedali. Riesit problem opacnych polov je taky detail, ze bodaj by sme mali len taketo problemy. Dik
Uživatelský avatar
gogo
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvekod Tomáš » pát bře 24, 2006 10:18

už se to tady nakouslo,ale furt mě není jasno na co víc než 55Ah....paměť rádia nežere skoro nic...hodiny v autě (pokud jedou) taky žádnej odběr...blikající ledka alarmu..taky nic....tak mi řekněte co komu tam ještě funguje...co se týče alarmu...tak ten vydrží na slušnou 55Ah hodně dlouho řvát..
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků