Stránka 1 z 1

2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 11:26
od bas14
Zdravim mam problem z 2101 na pravej strane idu smerovky a na lavej nejdu iba prerusovac slabo cvaka a prehrieva sa co to moze byt ? zistil som aj ze lanko sitica ked prilozim na kostru tak iskri a tomu nerozumiem kde to moze prebijat a nesvieti mi ani dobijanie ani olej a nenastartuje :D

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 12:42
od Jimmi
Jestli se přehřívá, tak je na příslušné straně zkrat.
Nezbyde než postupně od přerušovače odpojovat a hledat.
Jestli máš "pod proudem" i lanko sytiče, bude možná hledání jednodušší 8)

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 13:25
od Cory
Upadnuta kostra, motor sa ukostruje cez lanko sytica.

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 14:17
od Jimmi
To bych neřekl. To by se mu ten přerušovač nepřehříval.
Ale vyloučit se nedá možnost více poruch najednou.

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 14:42
od Cory
Pri preruseni kostry motora je lanko sytica jedina vec, ktora ukostruje motor. Inak nema dovod syticove lanko iskrit. Navyse ani nessvieti mazanie, ani dobijanie a nestartuje. To su indicie, ktore jednoznacne ukazuju na prerusenu kostru medzi karosériou a motorom. Treba skontrolovat kabel veduci z nosnika podlahy na kos prevodovky. Suhlasim, ze prerusovac moze byt problem sam o sebe.

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 17:52
od Jimmi
Jasně, já skončil čtení u toho přerušovače. To ostatní v příspěvku je asi opravdu ta kostra motoru, souhlasím.

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2015 01:13
od bas14
dnes som vybral poistky a zakladal som ich za radom a skusal som kedy bude iskriť . zacalo to pri poslednej ktora ide do regulatora a do spinacky .... skusim ocistit kostru na prevodovke......

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2015 18:03
od Vašátor
Samotné očištění kostry vedoucí z karoserie na převodovku nemusí pomoci. Kostřící kabel je na karoserii zapertlován a přivařen, načež se stává, že má kostra v tomto spoji velký přechodový odpor. Očištěním kostry bych začal a pokračoval měřením úbytku napětí autobaterie versus +pol baterie a kostra na motoru, nejlépe při samotném startu - zátěži. Bez zátěže se to totiž může chovat normálně (kostra přes lanko sytiče stačí nízké proudy přenést).

Re: 2101 elektrika

PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2015 20:13
od Cory
Alebo vsadit na istotu a prikostrit motor hned, nic to nepokazi.